Przetargi.pl
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. 11 Listopada 5 w Piechcinie, gmina Barcin.

Gmina Barcin ogłasza przetarg

  • Adres: 88-190 Barcin, ul. Artylerzystów 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 383 41 66 , fax. 0 52 383 41 43
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barcin
    ul. Artylerzystów 9 9
    88-190 Barcin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 383 41 66, fax. 0 52 383 41 43
    REGON: 09235117900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barcin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. 11 Listopada 5 w Piechcinie, gmina Barcin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 25.000 zł słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy). 2. Wykonawca w celu spełnienia warunku określonego w pkt 1b i c musi: a) wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej roboty budowlanej o wartości min. 1.000.000 zł polegającej na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie). b) Wykazać, że dysponuje osobami (minimum po jednej z każdej specjalności), które będą realizować zamówienie, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającym członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie). c) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 500.000 zł. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie). 3. Ocenę spełniania w/w warunków udziału Zamawiający dokona wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń. 4. Wykonawcy zainteresowaniu udziałem w przetargu ograniczonym Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - pod rygorem nieważności - powinni sporządzić pisemnie w języku polskim, trwałą i czytelną techniką: na komputerze, ręcznie długopisem itp. i w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, oznaczonej nazwą wykonawcy i nazwą przedmiotu zamówienia złożyć do Zamawiającego. 5. W przypadku załączenia do wniosku dokumentów sporządzonych w innym języku niż polski, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenia na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy na wniosku i tych załącznikach do wniosku, które sporządził Wykonawca oraz muszą parafować miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany. 7. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 8. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np. nazwa firmy, siedziba. 9. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy zobowiązani są do: - ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, - dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty; dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone odpowiednie pełnomocnictwo, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających ww. warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów ocenę spełniania warunku w zakresie doświadczenia: - doświadczenie realizacyjne mierzone ilością wykonanych, tj. zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat licząc przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o wartości min. 1.000.000 zł, czyli robót budowlanych spełniających warunek, o którym mowa w punkcie 2a niniejszego ogłoszenia -znaczenie procentowe 100%. Opis sposobu dokonania oceny dodatkowej r.b. d. w. -------------x 100 x 100% r.b. max gdzie: r.b. max - największa ilość robót spełniających warunki postawione w ogłoszeniu spośród złożonych wniosków od wykonawców niepodlegających wykluczeniu, r.b.d.w. - ilość robót spełniających warunki postawione w ogłoszeniu w odniesieniu do badanego wniosku, 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie warunku doświadczenie realizacyjne w wypadku równej punktacji decydować będzie zsumowana wartość robót spełniających warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy, 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunki określone w pkt. 2a, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje. 5. Uprawnienia osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających kwalifikacje wskazane w pkt 2 b warunków udziału, 6. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających warunek 2b wraz z załączeniem kopii posiadanych uprawnień, 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych - materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa): 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny. 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych - materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): 1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Lab Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com) 2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny 3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 11. Dokumenty wymienione w pkt 5 i 7 - 9 wykonawcy składający wniosek wspólnie mogą złożyć łącznie, pozostałe wymienione w pkt 1, 3 i odpowiednio10 składa każdy z wykonawców. 12. Dokumenty, o których w pkt 1, 5, 7 - 9 mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii. W tym ostatnim wypadku winny być opatrzone na każdej zapisanej stronie kopii klauzulą za zgodność z oryginałem i podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach