Przetargi.pl
WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. PARTYZANTÓW

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7547712 , fax. 075 7547724
  • Data zamieszczenia: 2012-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7547712, fax. 075 7547724
    REGON: 23082164100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 W SZKLARSKIEJ PORĘBIE PRZY UL. PARTYZANTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m); podbudowa przepuszczalna ; nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na 1m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m); podbudowa przepuszczalna. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego. Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki. Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 3. Ogrodzenie terenu. Zaprojektowano ogrodzenie terenu kompleksu boisk jako systemowe ogrodzenie panelowe o wysokości= 4,0 m oraz za bramkami do piłki nożnej - piłkochwyty, jako siatki ochronne wysokości 6,0 m . Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu . Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Chodniki i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe): kostka brukowa gr. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Budynek sanitarno-szatniowy .Fundamenty . Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej- murowanej. Ławy fundamentowe betonowe, zbrojone, wylewane na budowie. Ściany fundamentowe wykonane z bloczków betonowych M6. Izolacja pozioma z papy izolacyjnej i pionowa wykonana Bitizolem. Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych zwieńczonych wieńcem żelbetowym. Nadproża otworów okiennych i drzwiowych są zaprojektowane z prefabrykatowych elementów typu L19. Konstrukcja dachu drewniana, o symetrycznym układzie połaci dachowych. Dach oparty na więźbie o konstrukcji krokwiowo-jętkowej. Rozwiązanie zabezpieczenia budynku przed woda gruntową jest realizowane poprzez zastosowanie izolacji poziomej i pionowej na ścianach fundamentowych oraz drenaży terenu wokół. Budynek zaplecza jednokondygnacyjny nie podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy 66,50m2 Powierzchnia wewnętrzna 52,1 Im2 Ilość kondygnacji - 1 Wysokość 2,77m ( do kalenicy 5,22m) Szczegółowe rozwiązanie zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) . 8. Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. Szczegółowe rozwiązanie zgodnie z warunkami technicznymi dostawy wody, odbioru ścieków i przyłączenia do miejskiej sieci wodno - kanalizacyjnej . 9. Sieć kanalizacji deszczowej. Wody opadowe i roztopowe oraz gruntowe poprzez zaprojektowane kanały deszczowe i studnie rewizyjno-połączeniowe odprowadzane będą do miejskiej kanalizacji deszczowej. 10. Plac zabaw .Plac zabaw projektuje się na nawierzchni elastycznej - segmentowej (płyty) z prasowanego granulatu gumowego i kolorowej warstwy EPDM. Lokalizacja placu - jak na rysunku Nr 2 Projektu zagospodarowania terenu. Wyposażenie dobrano z katalogu firmy Kompan i składa się z następujących elementów: - karuzela KPL 114 - drążki do fikołków KPL 811 -0901 - zestaw do wspinaczki KPL816 - bujak KPL101 -0401 - piaskownica M512 - huśtawka KPL 901-0601 - zestaw zabawowy KPL 1003-0901 - ławki drewniane parkowe w ilości - 6 szt - kosze drewniane w ilości - 3 szt. Przy zabudowie elementów wyposażenia należy zachować strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów. Zaprojektowano ogrodzenie placu z kompletnych systemowych ogrodzeń panelowych h=1,50m z drutu 05mm o oczkach 5x20mm, słupkach panelowych 60 x 40mm zakończonych kapturkami nawierzchniowymi PE, z obejmami montażowymi oraz cokołem betonowym prefabrykowanym tj. stopa nośna z pokrywą oraz płyta (deska) cokołowa. Panel ogrodzeniowy ze względu na ogrodzenie placu zabaw, a w tym jego wysokość ( bezpieczeństwo ) musi być pozbawiony górnych końcówek drutów (grzebienia). Nawierzchnia placu zabaw: - nawierzchnia segmentowa z prasowanego granulatu gumowego i kolorowej warstwy EPDM, nawierzchnia elastyczna przyklejana typu ST - 60, w kolorze czerwonym lub zielonym zharmonizowanym z kolorami urządzeń, - płyta betonowa z betonu C12_15, dylatowana (szczeliny pozorne) grub. 10cm; - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki grub. 10cm; - grunt nasypowy niewysadzinowy min 50cm - grunt rodzimy. Zamawiający dopuszcza dobór wyposażenia z katalogu innego producenta, pod warunkiem zachowania rozwiązań równoważnych pod względem rodzaju elementu, formy użytkowej, estetyki, rodzaju użytego materiału i wykończenia elementów, bezpiecznego użytkowania. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . Uwaga: W przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej Oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający zrezygnuje z realizacji placu zabaw w całości lub części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 92 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - Nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium-ORLIK W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert u Skarbnika Miasta Szklarska Poręba - budynek Urzędu Miasta - II piętro lub innej wskazanej osoby w godzinach urzędowania, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.szklarskaporeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach