Burmistrz Opalenicy ogłasza przetarg
- Adres: 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4477281 , fax. 061 4477270
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Opalenicy
ul. 3 Maja 1 1
64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
tel. 061 4477281, fax. 061 4477270
REGON: 63125883300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W OPALENICY PRZY UL. GIMNAZJALNEJ W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie boisk sportowych w Opalenicy przy ul. Gimnazjalnej w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012: 1/ budowa boiska do piłki nożnej /wraz z wyposażeniem/ o wymiarach 30,0 m x 62,0 m, o pow. całkowitej 1860m2, nawierzchnia - sztuczna trawa, 2/ budowa boiska wielofunkcyjnego /wraz z wyposażeniem/ o wymiarach 19,1 x 32,1 m, o powierzchni 613,11m2, nawierzchnia poliuretanowa, 3/ wykonanie ogrodzenia terenu, oświetlenia terenu, chodników, fundamentów pod budynek zaplecza socjalnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożenie kompletu dokumentów wymienionych poniżej. Każda oferta będzie oceniona czy zawiera żądany dokument, czy też nie i w zależności od tego będzie spełniała, bądź nie warunki wymagane od wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ kosztorys ofertowy /opracowany w formie szczegółowej/ sporządzony na podstawie przedmiaru robót i kosztorysów ślepych - zał. nr 1, 2/ oferta cenowa, zał. nr 2, 3/ oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 3, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem/, 5/ uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, a także potwierdzenie aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/, 6/ wykaz ważniejszych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie pięciu ostatnich latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać wykonanie przynajmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, zał. nr 4. 7/ referencje w odniesieniu do realizowanych robót, o których mowa w pkt 6 /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/, 8/ projekt umowy wraz z podpisanym przez upoważnione osoby oświadczeniem o przyjęciu warunków umowy, zał. nr 5, 9/- dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: certyfikaty lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny; karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; atest PZH dla oferowanej nawierzchni; autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, - dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com); certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny; karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta; atest PZH dla oferowanej nawierzchni; autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, 10/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub gdy oświadczenia i dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia do reprezentowania nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 4 /załączając ksero dokumentu należy uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/. W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich składa dokumenty wymienione pkt 3 i 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opalenica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowe przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu - ETAP I
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac zabezpieczających dotyczących budynku trybuny zachodniej stadionu miejskiego przy ul. Łódzkiej 19-29 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Tarcach
Dodano: 2016-07-14 - Orlik lekkoatletyczny przy Zespole Szkół w Przykonie - ogrodzenie
Dodano: 2016-07-14 - Dziedziniec szkolny, bieżnia i skocznia w dal przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-22 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-03 - Budowa zespołu boisk sportowych przeznaczonych dla dziewcząt - na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego na os. Rusa 56 w Poznaniu - II etap
Dodano: 2016-04-04 - Zaprojektowanie i wykonania wodnego placu zabaw na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu, dla spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Dodano: 2016-03-08 - Modernizacja boisk na terenie Jarocina
Dodano: 2016-01-29