Przetargi.pl
Wykonanie bieżących prac utrzymaniowych na drogach miejskich administrowanych przez Burmistrza Przasnysza

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7564900 , fax. 29 7564939
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 7564900, fax. 29 7564939
    REGON: 52594900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących prac utrzymaniowych na drogach miejskich administrowanych przez Burmistrza Przasnysza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymanie dróg oraz obiektów mostowych w ciągach dróg miejskich dla których zarządcą jest Burmistrz Przasnysza, z wyłączeniem odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej. Zakres robót obejmuje: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masami mineralno- asfaltowymi oraz emulsją i grysami 2) naprawa ( uszczelnienie ) spękań liniowych w nawierzchniach bitumicznych zalewami asfaltowymi. 3) remonty cząstkowe nawierzchni z betonowej kostki brukowej 4) remonty nawierzchni żwirowych, tłuczniowych i gruntowych naturalnych 5) remont poboczy 6) regulację pionową studni kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych 7) remont i uzupełnianie znaków drogowych 8) odnawianie oznakowania poziomego 9) Wykonanie bieżących prac utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach 4. Zakres robót objętych zamówieniem został szczegółowo określony Formularzu Oferty Cenowej. Ze względu specyfikę zamówienia, którego przedmiotem są bieżące remonty i konserwacja dróg , mostów i urządzeń infrastruktury drogowej, tabela formularza cenowego zawiera orientacyjny zakres rzeczowy, co oznacza , że pozycje wyszczególnione w tabeli mogą być wykonane w mniejszym lub większym zakresie lub mogą w ogóle nie wystąpić. Rzeczywiste ilości robót wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł / dwadzieścia tysięcy zł/ 15.2 Wadium może być wniesione w formach : a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (dalej SKOK), z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust..5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. 2018 poz. 110 ). 15.3 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 15.4 Wykonawca wnoszący wadium przelewem, powinien złożyć w banku dyspozycję przelewu z takim wyprzedzeniem, aby wpłata wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym innym przypadku uważać się będzie , że Wykonawca nie wniósł wadium. 15.5 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej. 15.6 Oferta niezabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy pzp. 16. Zwrot wadium 16.1 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 16.2 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to w dokumentach złożonych wraz z ofertą. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ,należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach