Przetargi.pl
Wykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych w budynkach A i B Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i ul. Górnośląskiej 14.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 6941046, fax. 6290968
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych w budynkach A i B Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i ul. Górnośląskiej 14.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących prac remontowo-budowlanych w budynkach A i B Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6 oraz w budynkach przy ul. Frascati 2 i ul. Górnośląskiej 14. Roboty będą się składały z zamówień cząstkowych każdorazowo zlecanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 1a do Opisu przedmiotu zamówienia - Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ponadto, Wykonawca musi wykazać, że: 1) osoba/osoby wyznaczona/e przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi posiada/ją stosowne uprawnienia do kierowania budowami i robotami budowlanymi w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień, o których mowa wyżej, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 4 do SIWZ; 2) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160.000,00 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencjami. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ; 3) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że spełnia inne warunki określone w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów, które należy dołączyć do oferty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. ppkt 1 oraz w pkt 4. winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączonym druku - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Formularza Ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym Kosztorysem ofertowym - załącznik 2a do Formularza Ofertowego; 5) wykazu osób, które posiadają uprawnienia do kierowania budowami w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej wraz z kopiami stosownych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lub zobowiązania innego podmiotu (jeżeli dotyczy) do udostępnienia ww. osób wraz z kserokopiami uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) wykazu co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencjami - załącznik nr 5 do SIWZ; 7) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 8) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach