Przetargi.pl
Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12) ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
    ul. Stefanowskiego 18/22 18/22
    90-924 Łódź
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12) ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12) ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11) w podziale na 3 zadania (części)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadają doświadczenie wykonawcze w zakresie robót odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym w zadaniu dla branży stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentowane wykonaniem co najmniej 4 zamówień zawierających te roboty o cenie brutto min. 100 tys. zł każde. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i obejmować roboty odpowiadające branży wybranego zadania. 2.Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w wybranym zadaniu (branży) posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca dysponuje w pełnym wymiarze czasu pracy osobami na stanowiskach produkcyjnych mającymi kwalifikacje do wykonywania robót w tym co najmniej: * w zadaniu I - branża budowlana - 8 osób * w zadaniu II - branża wod.-kan., c.o., wentylacja - 5 osób * w zadaniu III - branża elektryczna - 3 osoby, które posiadają wymagane dla zakresu prac świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) 3. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiązują się, że będzie odnawiał ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień na roboty wymienione w punkcie 3 ust. 1, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej 4 roboty o wartości nie niższej 100 000 zł brutto. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. z podaniem przedmiotu robót, ich wartości z podatkiem VAT, okresu ich wykonywania i miejsca wykonywania robót Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót). 4.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót w każdej z wybranych branż - dysponuje w pełnym wymiarze czasu pracy osobami na stanowiskach produkcyjnych mającymi kwalifikacje do wykonywania robót w tym co najmniej: * w zadaniu I - branża budowlana - 8 osób * w zadaniu II - branża wod.-kan., c.o., wentylacja - 5 osób * w zadaniu III - branża elektryczna - 3 osoby, które posiadają wymagane dla zakresu prac świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) Na potwierdzenie należy załączyć posiadane przez pracowników świadectwa kwalifikacyjne. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że powoła osobę/osoby posiadającą niezbędne uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w wybranej/wybranych w składanej ofercie branży/branżach (zadaniach) Na potwierdzenie kwalifikacji tych osób należy załączyć kserokopię (potwierdzoną) dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby uprawnień do kierowanie wymienionymi robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane) i kserokopię (potwierdzoną) aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Wykonawca załączy aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie, że będzie odnawiał ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach