Przetargi.pl
Wykonanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno-porządkowego na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno-porządkowego na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4.1. Sprzątanie na terenach zewnętrznych (wykaz adresowy terenów zewnętrznych stanowi załącznik nr 4a) - zakres prac: 4.1.1. Zbieranie z powierzchni chodników zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania tj. usuwanie papierów, kapsli, butelek, puszek, worków, połamanych gałęzi itp. - pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, w sposób zapewniający terenom wizualny efekt czystej nawierzchni. 4.1.2. Jeżeli na wskazanym terenie zgodnie z załącznikiem nr 4a znajduje się osłona śmietnikowa lub miejsce gromadzenia odpadów, Wykonawca ma obowiązek sprzątania wskazanych terenów przyległych bezpośrednio do osłony śmietnikowej lub miejsca gromadzenia odpadów tj. usuwanie papierów, folii, niedopałków, kapsli, butelek, puszek, worków, połamanych gałęzi itp.. 4.1.3. Zamiatanie powierzchni chodników – raz w tygodniu, w sposób zapewniający terenom wizualny efekt czystej nawierzchni tj. usunięcie niedopałków, kapsli, butelek, papierów, folii itp. oraz usuwanie chwastów wyrastających pomiędzy płytkami chodnika. 4.1.4. Systematyczne usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego użytkowania tj. usuwanie papierów, folii, butelek, puszek, kapsli, niedopałków, połamanych gałęzi itp. z pozostałych powierzchni, w tym: bram, podwórek, placów zabaw oraz trawników, żywopłotów krzewów i rabat – jeden raz w tygodniu, w sposób zapewniający terenom wizualny efekt czystej nawierzchni. 4.1.5. Zamiatanie pozostałych powierzchni, w tym: bram, podwórek i placów zabaw – dwa razy w miesiącu, w sposób zapewniający terenom wizualny efekt czystej nawierzchni. 4.1.6. Oczyszczanie kratek na studzienkach usytuowanych w ciągach pieszych, wpustów podwórzowych wód opadowych, utrzymanie drożności rynsztoków na terenach zewnętrznych – raz na kwartał. 4.1.7. Usuwanie nieczystości ze studzienek przyokiennych - raz na kwartał. 4.1.8. Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zgodnie z załącznikiem 4a– jeden raz w tygodniu. 4.1.9. Wywóz zgromadzonych nieczystości organizuje Wykonawca na własny koszt zgodnie z przepisami ustawy o Odpadach (Dz. U. z 2020 r poz. 797). 4.2. Stała pielęgnacja terenów zielonych wykaz adresowy żywopłotów, krzewów i rabat stanowi załącznik nr 4b – zakres prac: 4.2.1. Przycinanie pielęgnacyjne oraz odmładzanie żywopłotów i krzewów, usuwanie odrostów drzew i samosiejek co najmniej 1 raz w czasie trwania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4.2.2. Gromadzenie gałęzi oraz innych odpadów zielonych po wykonaniu czynności wskazanych w pkt 4.2.1. i ich wywóz w terminie maksymalnie 3 dni po ich zgromadzeniu. 4.2.3. Wybieranie odpadów tj. papierów, folii, butelek, puszek, kapsli, niedopałków, znajdujących się pod krzakami i żywopłotami. 4.2.4. Wywóz zebranych odpadów organizuje Wykonawca na własny koszt zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (dz. U. z 2020 r poz. 797). 4.3. Grabienie trawników – (wykaz adresowy trawników stanowi załącznik nr 4a) z liści i innych nieczystości tj. usuwanie papierów, folii, butelek, puszek, kapsli, niedopałków, połamanych gałęzi itp. – jeden raz w tygodniu, tak aby zapewnić efekt czystej nawierzchni w miesiącach od października do marca. 4.3.1. Gromadzenie zgrabionych liści i innych nieczystości oraz ich wywozie w terminie maksymalnie 3 dni po ich zgromadzeniu. 4.3.2. Koszty wywozu liści i innych nieczystości ponosi i organizuje Wykonawca. 4.3.3. Zgromadzone liście, gałęzie i inne odpady zielone Wykonawca dostarczy do PSZOK-u w Koszalinie przy ulicy Gnieźnieńskiej 6. 4.3.4. Wywóz pozostałych odpadów organizuje Wykonawca na własny koszt zgodnie z przepisami ustawy o Odpadach (dz. U. z 2020 poz.797). 4.4. W okresie zimowym: 4.4.1. Usługa realizowana jest we wszystkie dni tygodnia. 4.4.2. Jeżeli zaistnieje konieczność spowodowana warunkami atmosferycznymi w/w czynności należy wykonywać na bieżąco w ciągu całego dnia, aż do osiągnięcia „drugiego standardu zimowego odśnieżania”. 4.4.3. Standardy zimowego odśnieżania – stanowi załączniki nr 4c. 4.4.4. Usuwanie skutków zimy polegające na: 4.4.4.1. ręcznym odśnieżaniu i likwidacji śliskości na dojściach do osłony śmietnikowej lub miejsc gromadzenia odpadów, 4.4.4.2. posypywanie ciągów pieszych i jezdnych piaskiem lub innymi środkami uszorstniającymi lub w uzasadnionych przypadkach chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, 4.4.4.3. pryzmowanie odgarniętego śniegu winno się odbywać w sposób umożliwiający swobodne korzystanie z chodników, dojść do miejsca gromadzenia odpadów, 4.4.4.4. utrzymywanie drożności odpływu wody topniejącego śniegu i lodu z chodników. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego harmonogram: 5.1. zamiatania powierzchni chodników (ust. 4 pkt 4.1.3), 5.2. zamiatania pozostałych powierzchni ( ust. 4 pkt 4.1.5), 5.3. Oczyszczania kratek na studzienkach ściekowych (ust. 4 pkt 4.1.6), 5.4. Usuwania nieczystości ze studzienek przyokiennych (ust. 4 pkt 4.1.7) 5.5. Opróżniania koszy ulicznych (ust. 4 pkt 4.1.8).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 wraz z podaniem tytułu przetargu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach w skrócie BDO jako transportujący.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach