Przetargi.pl
Wykonanie bieżących napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, Nr 6/14/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących napraw wojskowych pojazdów mechanicznych, Nr 6/14/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz samochodów ciężarowych i autobusów w roku 2014 świadczone na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. 2. Wykaz marek pojazdów, w zakresie których może wystąpić konieczność świadczenia przedmiotowych usług znajduje się w załączniku nr 8 do siwz. 3. Usługi muszą być wykonane profesjonalnie, zgodnie z technologią napraw i obsług danej marki pojazdu oraz z użyciem materiałów i nowych oryginalnych części do pojazdów zalecanych przez producenta danej marki. Zamawiający dopuszcza użycie regenerowanych części w przypadku pojazdów, do których nie są już produkowane części nowe. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części zamiennych w przypadku posiadania takowych na stanie w magazynie. 5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy wykonywaniu napraw uzgodnić z osobą odpowiedzialną za realizację umowy możliwość wykonywania usług z części powierzonych przez służbę czołgowo samochodową 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym terminu przekazania sprzętu do usługi, jednakże nie może on być dłuższy niż 48h od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu dwóch dni roboczych zdiagnozować pojazd i przedstawić zamawiającemu kalkulację wstępną naprawy. 8. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych wystawi zlecenie wykonania usługi. Czas naprawy nie powinien przekraczać 5 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach czas ten może zostać przedłużony. W takim przypadku wymagane jest od wykonawcy pisemne powiadomienie zamawiającego o konieczności wydłużenia czasu naprawy z podaniem przyczyny przedłużenia. 9. Po zakończeniu naprawy wykonawca zobowiązany jest wystawić specyfikację powykonawczą, protokół odbioru pojazdu i fakturę VAT. 10. Koszt transportu pojazdu do miejsca naprawy ponosi Zamawiający. 11. Usługi będą świadczone sukcesywnie, na każde zamówienia Zamawiającego. 12. Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części dostarczone przez Wykonawcę wynosi minimum 12 miesięcy od daty odbioru pojazdu po wykonanej usłudze. 13. Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego wynosi 78 212,80 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonanie usługi oraz zamontowane części dostarczone przez Wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach