Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie POMPOWNIE MELIORACYJNE 8 szt. - część mechaniczna gm. Poniec, pow. gostyński, woj. wielkopolskie gm. Rydzyna, Lipno, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie gm. Rawicz, Miejska Górka, pow. rawicki, woj. wielkopolskie gm. Krzywiń, Kościan, pow. kościański, woj. wielkopolskie

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5295640 , fax. 065 5295671
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie
    ul. Śniadeckich 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5295640, fax. 065 5295671
    REGON: 00658640000410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl, www.melioracja.leszno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie POMPOWNIE MELIORACYJNE 8 szt. - część mechaniczna gm. Poniec, pow. gostyński, woj. wielkopolskie gm. Rydzyna, Lipno, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie gm. Rawicz, Miejska Górka, pow. rawicki, woj. wielkopolskie gm. Krzywiń, Kościan, pow. kościański, woj. wielkopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania polegać będzie na: bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymaniu urządzeń melioracji podstawowych tj. Pompowni 8 szt.: Janiszewo, Tarnowałąka, Warszewo, Izbice, Zakrzewo, Zbęchy, Ratowice, Nielęgowo zgodnie z Przedmiarem robót, Zakresem prac eksploatacyjnych, Wykazem pompowni oraz instrukcjami eksploatacji i Ustawą Prawo Wodne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarze robót - zał. nr 1 do SIWZ. Zakresie prac eksploatacyjnych - zał. nr 2 do SIWZ. Wykazie pompowni - zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 1.2. Wykonawca może powierzyć część lub całość wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. (pkt 3 formularza ofertowego) 1.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.3.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. Uwaga: W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunki określone w pkt 1.3.1. i 1.3.4. musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. 1.4. Ocena spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Ofertę wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.2. Dokumenty dotyczące spełnienia warunków udziału wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego: 1.2.1.1. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej). 1.2.1.2. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.2.1.3. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.1.4. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. 1.3. Dokumenty dotyczące spełnienia warunków udziału oferty w wyborze najkorzystniejszej: 1.3.1. Oświadczenie, że zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 1.3.2. Oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wybrania jego oferty do zawarcia umowy na warunkach podanych w SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 1.3.3. Kosztorys ofertowy - 1 szt. sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar robót - 1 szt. - zał. nr 1 do SIWZ. Ponadto zwracamy się o uzupełnienie wymogów SIWZ informacją zawierającą ceny robocizny, podstawowych materiałów i sprzętu oraz procentową wysokość narzutów Ko i zysku Z. 1.3.4. Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 4 do formularza ofertowego. 1.3.5. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów (jeżeli dotyczy). 1.3.6. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl, www.melioracja.leszno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach