Gmina Dzierzążnia ogłasza przetarg
- Adres: 09-164 Dzierzążnia, 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6615904 lub 02 , fax. 023 6615902
- Data zamieszczenia: 2014-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzierzążnia
28 28
09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie
tel. 023 6615904 lub 02, fax. 023 6615902
REGON: 00053903500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugdzierzążnia.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw oraz dostawa wyposażenia łącznie z montażem placu zabaw i dostosowanie pomieszczeń i wyposażenia poprzez zakup i montaż do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im M. Konopnickiej w Dzierzążni i Szkole Podstawowej w Nowych Kucicach w ramach projektu pod nazwą: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dzierzążnia do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: a) organizację placu zabaw, która obejmuje wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem oraz zakup i montaż wyposażenia placów zabaw, dla oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dzierzążni oraz Szkole Podstawowej w Nowych Kucicach; b) dostosowanie pomieszczeń, które obejmuje dostosowanie toalet do potrzeb dzieci przez zakup i montaż oraz modernizację toalet dla personelu poprzez zakup i montaż dla oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dzierzążni oraz Szkole Podstawowej w Nowych Kucicach; c) wyposażenie, które obejmuje zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie/doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż, zakup i montaż mebli i wyposażenia, zakup wyposażenia wypoczynkowego zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, zakup kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, zakup i montaż zabezpiecznenia grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. 3. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w kosztorysach ofertowych załącznik nr 2 i 2A oraz 3 i 3A do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i serwisu na przedmiot zamówienia, chyba że producent materiałów lub urządzeń udzieli gwarancji na dłuższy okres. 5. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dzierzążni i Szkoły Podstawowej w Nowych Kucicach. 6. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 7. Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-3 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą. 8. Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 9. Meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 10. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Zakres realizacji zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem, i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (oddział przedszkolny przy szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dzierzążni oraz Szkole Podstawowej w Nowych Kucicach). 12. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 13. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 14. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 15. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 16. Nawierzchnia zgodna z normą EN-1177:2008 oraz atestem PZH - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugdzierzaznia.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przedszkola nr 130 przy ul. Suzina 4
Dodano: 2016-07-26 - Budowa placu zabaw na terenie przy ul.Łowickiej ul.Dąbrowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Otwarty plac zabaw ul.Łowickiej ul.Dąbrowskiego, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa siłowni plenerowej przy ul.Bernardyńskiej w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Siłownia plenerowa - Fitness, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa siłowni plenerowej na terenie osiedla Służew nad Dolinką w rejonie ul.J.S.Bacha w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja projektu Siłownia plenerowa - rejon A, finansowanego ze środków budżetu partycypacyjnego na rok 2016
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa placu zabaw w ramach zadania z budżetu partycypacyjnego Placyk zabaw na Kazury - u nas też jest pięknie i wesoło ul. Kazury 19, Warszawa
Dodano: 2016-07-14 - Budowa placu zabaw przy ul. Widocznej w Warszawie
Dodano: 2016-07-06 - 1.Realizacja projektu Siłownia plenerowa przy ul.Grupy AK Północ 2. Realizacja projektu Siłownia plenerowa -rejon F na terenie placówki oświatowej przy ul.Zakrzewskiej 24 w Warszawie finansowanych z programu Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-06-29 - Remont placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przedszkola nr 130 przy ul. Suzina 4
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. modernizacja ogrodu przedszkolnego
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie modernizacji placu zabaw przy Przedszkolu Nr 51 ul. Chrzanowskiego 7 w Warszawie
Dodano: 2016-06-03