Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5416409 , fax. 077 5416411
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
ul. Piastowska 14 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5416409, fax. 077 5416411
REGON: 53141225000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Województwa Opolskiego w okresie 4 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi obejmującej w szczególności otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu Województwa Opolskiego w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rachunki bankowe prowadzone będą na rzecz: - Samorządu Województwa Opolskiego, w tym - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, - Regionalnego Centrum Kształcenia Języków Obcych w Opolu, - Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu, - Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu, - Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu, - Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w Opolu, - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu, - Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, - Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, - Zespołu Placówek Specjalnych przy Zakładach Opieki Zdrowotnej w Opolu, - Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu, - Gospodarstwa Pomocniczego WODiP w Opolu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy: wg art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - bank musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - Bank musi posiadać doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, rozumiane jako prowadzenie w ciągu ostatnich trzech lat kompleksowej obsługi bankowej minimum dwóch jednostek samorządu terytorialnego o budżecie rocznym nie mniejszym niż 300 mln PLN każda, - Bank musi posiadać techniczne możliwości prowadzenia rachunku skonsolidowanego, - Bank musi posiadać zdolność do prowadzenia transakcji dewizowych, - Bank zapewni obsługę Zamawiającego w co najmniej jednej placówce na terenie miasta Opola; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: - Bank musi posiadać współczynnik koncentracji akcji kredytowej banku kształtujący się na poziomie zapewniającym finansowanie zamawiającego w kwocie co najmniej 50 mln PLN. - posiadać fundusze własne według stanu na dzień 31.12.2008r. nie niższe niż 2 mld PLN, - mieć współczynnik wypłacalności według stanu na 31.12.2008r. nie mniejszy jak określony w art.128. ust. 1. pkt.3 ustawy Prawo Bankowe; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu (..) składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa (..), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) uprawnienia - dokumenty: - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego (KNB), d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzili kompleksową obsługę bankową minimum dwóch jednostek samorządu terytorialnego o budżecie rocznym nie mniejszym niż 300 mln PLN każda, - dokumenty potwierdzające, że obsługa bankowa została wykonana należycie, np. referencje, e) oświadczenie o posiadaniu technicznych możliwości prowadzenia rachunku skonsolidowanego, f) oświadczenie o posiadaniu zdolności do prowadzenia transakcji dewizowych, g) wykaz co najmniej jednej placówki na terenie miasta Opola, która zapewni obsługę Zamawiającego, h) oświadczenie o posiadaniu współczynnika koncentracji akcji kredytowej banku kształtującego się na poziomie zapewniającym finansowanie Zamawiającego w kwocie co najmniej 50 mln PLN. i) oświadczenie o posiadanych funduszach własnych według stanu na dzień 31.12.2008r. nie niższych niż 2 mld PLN. j) oświadczenie o posiadanym współczynniku wypłacalności według stanu na 31.12.2008r. nie mniejszy jak określony w art.128. ust. 1. pkt.3 ustawy Prawo Bankowe
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie lokat
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl http://bip.umwo.opole.pl http://umwo.opole.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 5 000 000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu w kwocie 4 673 400,00 zł. oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 326 600,00 zł.
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego
Dodano: 2015-12-15 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego
Dodano: 2015-12-02 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu w wysokości 1 900 000 PLN.
Dodano: 2015-10-05 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 520.000 zł
Dodano: 2015-08-19 - TLZP/2-23/233/52/15 Zakup usług bankowych w zakresie: -prowadzenie rachunku bieżącego z kredytem , w formie odnawialnej linii kredytowej w wysokości do 4.000.000,-zł i rachunków pomocniczych oraz dokonywanie operacji związanych z obrotem bezgotówkowym i gotówkowym na tych rachunkach
Dodano: 2015-04-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Biała i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-04-28 - TLZP/2-23/233/32/15 Zakup usług bankowych w zakresie: -prowadzenie rachunku bieżącego z kredytem , w formie odnawialnej linii kredytowej w wysokości do 4.000.000,-zł i rachunków pomocniczych oraz dokonywanie operacji związanych z obrotem bezgotówkowym i gotówkowym na tych rachunkach
Dodano: 2015-03-27 - Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Paczków
Dodano: 2014-07-02 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Prudnickiego
Dodano: 2014-06-09