Przetargi.pl
Wykonanie Badania satysfakcji klienta w województwie lubuskim

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 456 56 10; 456 76 93 , fax. 68 327 01 11
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 456 56 10; 456 76 93, fax. 68 327 01 11
    REGON: 97013998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Badania satysfakcji klienta w województwie lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie Badania satysfakcji klienta w województwie lubuskim, zgodnie z Koncepcją badania satysfakcji klienta (załącznik nr 1 do SIWZ) przygotowaną przez WUP w Lublinie i zaakceptowaną przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1) Przeprowadzenie badania a) Miejsce realizacji: województwo lubuskie b) Próba badawcza: 5 328 przeprowadzonych wywiadów, w tym: i) 4 958 wśród bezrobotnych i poszukujących pracy obsługiwanych w I kwartale 2015 r. przez PUP; ii) 370 wśród pracodawców obsługiwanych w I kwartale 2015 r. przez PUP; iii) Próba warstwowa wg PUP (rozkład próby wg PUP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). c) Przed przystąpieniem do realizacji badania Wykonawca przeprowadza szkolenie ankieterów w zakresie: i) przekazania informacji zawartych w instrukcjacji dla ankietera oraz przekazania instrukcji w celu ustandaryzowania wywiadów. (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ); ii) poinstruowania ankieterów w jaki sposób zadawać pytania, jaka jest ich logika , jaki jest sposób zaznaczenia odpowiedzi, kolejność odczytywania poszczególnych pytań/ wariantów odpowiedzi, zapis numeracji; iii) poinformowania o konieczności uzyskania numeru telefonu i podpisu na formularzu danych kontaktowych dla ważności wywiadu. Niewypełnienie formularza danych kontaktowych skutkuje uznaniem wywiadu za nieważny. d) Technika badania: i) bezpośredni, indywidualny wywiad kwestionariuszowy przy użyciu ankiety zaakceptowanej przez MPiPS (załącznik nr 10 i 11 do SIWZ). ii) możliwość stosowania techniki CAPI, przy czym formularz danych kontaktowych pozostaje w wersji papierowej. iii) konieczność każdorazowego uzyskania od respondenta numeru telefonu i podpisu na formularzu danych kontaktowych (załącznik nr 12 do SIWZ) - warunek konieczny dla ważności wywiadu. iv) wykluczenie realizacji wywiadu z tą samą osobą poprzez dopytanie czy respondent brał udział w badaniu jakości obsługi klienta w ciągu ostatnich 3 miesięcy. v) maksymalna, dzienna liczba przeprowadzonych przez ankietera wywiadów - 35. 2) Kontrola ankieterska a) Weryfikacja poprawności pracy poszczególnych ankieterów. 100% ankiet każdego ankietera podlega formalnej analizie pod względem: i) wypełnienia numeru kwestionariusza i jego zgodność z numerem na formularzu danych kontaktowych, ii) wypełnienia numeru kwestionariusza zgodnie z kluczem, iii) uzyskania odpowiedzi na wszystkie pytania (zgodnie z regułami przejścia), iv) uzyskania numeru kontaktowego na formularzu danych kontaktowych. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych wymagań powoduje negatywną weryfikację ankiety. v) wypełnienie kwestionariusza we wskazanym powiecie, ze wskazanym typem respondenta. b) Kontrola merytoryczna poprzez kontakt telefoniczny z respondentem (5% ankiet każdorazowo dostarczonych przez ankietera), w trakcie którego zostanie zapytany: i) czy brał udział w badaniu ii) czy samodzielnie wypełniał ankietę iii) gdzie odbył się wywiad iv) płeć ankietera v) o rok urodzenia respondenta/wielkość pracodawcy vi) o jakiej porze dnia odbył się wywiad c) Ankieter dostarcza do Wykonawcy ankiety nie później, niż przed upływem 7 dni kalendarzowych od wywiadu. 3) Opracowanie danych a) Kodowanie ankiet zgodnie z kluczami kodowymi, odpowiednio dla bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców. b) Stworzenie dwóch baz danych: i) Bezrobotni i poszukujący prac, ii) Pracodawcy. c) Bazy danych sporządzone wg schematu opracowanego przez WUP w Lublinie w programach SPSS i Excel (format plików .sav i .xls). Zamawiający przekaże szablony baz danych niezwłocznie po podpisaniu umowy. d) Przekazywanie opracowanych baz danych do WUP w Lublinie raz na dwa tygodnie. Przekazywane bazy danych nie powinny zawierać wcześniej przesłanych rekordów. e) Przekazanie kompletnej bazy danych zawierającej wszystkie zakodowane ankiety do WUP w Lublinie i WUP w Zielonej Górze w terminie do 9 października 2015 r. 4) Sporządzenie raportu a) Spis treści powinien zawierać następujące elementy: i) Organizacja badania ii) Informacje wstępne iii) Opis doboru próby iv) Opis zastosowanej techniki badawczej, przebieg badania, opis sposobu kontroli ankieterskiej i jej wyniki v) Analiza wyników badania z uwzględnieniem wyników dla poszczególnych powiatowych urzędów pracy vi) Aneks - wzór kwestionariuszy wywiadów b) Inne wymagania: i) Raport przedstawiony będzie w wersji elektronicznej (rozszerzenia .doc i .pdf) w formacie A4, rozmiar czcionki nr 12, interlinia pojedyncza, włączone przenoszenie wyrazów; ii) Odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe przedstawiane będą w formie wykresów i tabel wraz z opisami; iii) Część graficzna nie może stanowić więcej niż 35% stron raportu; iv) Raport musi zostać poddany korekcie językowej; v) Załącznikiem do raportu w formie elektronicznej będzie kompletna baza danych; vi) Baza danych sporządzona będzie poprzez zakodowanie danych z każdej ważnej ankiety, według klucza udostępnionego przez WUP koordynujący, wraz z opisem zmiennych. c) Dostarczenie raportu do WUP w Zielonej Górze w formie elektronicznej w terminie do 4 listopada 2015 r. 5) Jednocześnie do zadań Wykonawcy będzie należało: a) stworzenie bazy danych z danymi kontaktowymi w celu kontroli ankieterów; b) przekazanie do WUP w Zielonej Górze protokołu ze zniszczenia ankiet, bazy danych zakodowanych ankiet, formularzy kontaktowych i bazy danych kontaktowych, dokonanego po otrzymaniu stosownej prośby z WUP w Zielonej Górze w terminie przez niego określonym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793150005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin przekazania raportu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną