Przetargi.pl
Wykonanie badania pt. Ewaluacja ex-ante Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2010-2020

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badania pt. Ewaluacja ex-ante Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2010-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pt. Ewaluacja ex-ante Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2010-2020. Wielkość/zakres zamówienia: wartość szacunkowa 217.622,95 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda w zakresie przygotowania analiz i/lub ewaluacji i/lub przeprowadzenia badań dotyczących społeczno-gospodarczego rozwoju kraju i/lub regionu: w tym co najmniej 1 usługę w zakresie badań ilościowych (wywiad kwestionariuszowy) co najmniej na próbie 1.000 osób oraz co najmniej 1 usługę w zakresie badań jakościowych tj. analizy dokumentacji projektów; 3) wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół składający się z 3 osób. Każda z osób musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie w zakresie realizacji badań społeczno-ekonomicznych i/lub ewaluacyjnych. Spośród składu Zespołu Wykonawca wyznaczy jedną osobę na koordynatora badania, która posiada co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu badaniami oraz zna metodologię badań społecznych i posiada doświadczenie w stosowaniu jakościowych i ilościowych metod badań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt A, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierac informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w pkt III 2) ppkt A 2). Do każdej wykonanej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana nalezycie; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w pkt III 2) ppkt A 3). Jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) w przypadku wnoszenia ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: a) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w ppkt a) oraz dokumenty wymienione w pkt III 2) B, z tym, że dokumenty o których mowa w pkt III 2) B ppkt 1 i 2 należy dołączyć od każdego wykonawcy; c) oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 4.4 SIWZ przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika; 6) w przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poz terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podejście metodologiczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach