Przetargi.pl
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt.: Wpływ polityki spójności na poziom i jakość zatrudnienia w Polsce

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badania ewaluacyjnego pt.: Wpływ polityki spójności na poziom i jakość zatrudnienia w Polsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym celem badania jest analiza i ocena wpływu interwencji współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach polityki spójności na poziom i jakość zatrudnienia z uwzględnieniem wymagań gospodarki opartej na wiedzy Polsce. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 401 639 PLN netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 224 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawy) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy; 2. wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda, których przedmiotem było: przeprowadzenie ewaluacji programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej i/lub polityk publicznych w zakresie rynku pracy i/lub badań i analiz społeczno-ekonomicznych na poziomie kraju w obszarze rynku pracy. Jedna z powyższych usług musi zawierać elementy oceny oddziaływania makroekonomicznego. b) 2 usługi polegająca na wykonaniu badań ilościowych (badania ankietowe) na próbie minimum 1.000 osób. 3. wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) kierownika badania, która kierowała aprzynajmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde), 2) zespół badawczy składający się z co najmniej czterech osób, które łącznie posiadają doświadczenie w zakresie: a) prowadzenia badań społeczno-ekonomicznych i ewaluacyjnych, b) stosowania metod i technik realizowania badań społecznych i/lub analiz rynku, c) prowadzenia badań ilościowych i analiz statystycznych, d) przeprowadzania oceny oddziaływania makroekonomicznego. Jedna z osób musi być autorem i/lub współautorem co najmniej 2 publikacji dotyczących rynku pracy (z nadanym numerem ISBN lub ISSN); Kierownik Badania może być równocześnie członkiem Zespołu Badawczego. B. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w sekcji III.2.A wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkowi określonemu w sekcji III.2.A pkt 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.2.A pkt. 2. Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 4. Wykaz osób, odpowiadających warunkowi określonemu w sekcji III.2.A. pkt 3, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.2.A.pkt 3. Jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. D. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: 1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w pkt 1. oraz dokumenty, wymienione w sekcji III.2.C., z tym, że dokumenty o których mowa w sekcji III.2.C.pkt 1 i 2 należy dołączyć od każdego Wykonawcy; 3. oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 4.4 SIWZ przez każdego Wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. E. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podejście metodologiczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach