Przetargi.pl
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena systemu zarządzania i monitorowania projektów indywidualnych

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
    ul. Wspólna 2/4 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
    REGON: 14031558300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena systemu zarządzania i monitorowania projektów indywidualnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena systemu zarządzania i monitorowania projektów indywidualnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ww. ustawy; 2.w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i realizacji badania ewaluacyjnego programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, przy czym w ramach każdego z tych badań prowadzone były: ankietowe badania ilościowe obejmujące ogólnopolską grupę respondentów i badania jakościowe w formie FGI lub IDI; 3.wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia zespół osób, w skład którego wejdą m.in.: 1)Lider projektu pełniący funkcję koordynatora, posiadający doświadczenie w koordynacji realizacji co najmniej 2 badań ewaluacyjnych dotyczących programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przy użyciu metod ilościowych i jakościowych. 2)Co najmniej czterech ekspertów (zespół badawczy) legitymujących się wyższym wykształceniem, posiadających łącznie (jako zespół) doświadczenie zawodowe: a)przy zastosowaniu ilościowych i jakościowych metod oraz technik prowadzenia badań ewaluacyjnych programów lub projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach co najmniej 2 badań ewaluacyjnych; b)przy prowadzeniu co najmniej 2 badań ewaluacyjnych dotyczących realizacji projektów lub programów infrastrukturalnych dofinansowywanych ze środków UE. Koordynator badania może być równocześnie członkiem zespołu badawczego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 3.1 SIWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt 3.1.2. SIWZ. Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt 3.1.3 pkt 1) i 2) SIWZ. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: 1.wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w pkt 3.3.1 SIWZ oraz dokumenty, wymienione w pkt 3.2 SIWZ, z tym, że dokumenty o których mowa w pkt 3.2.1 i 3.2.2 SIWZ należy dołączyć od każdego wykonawcy; 3.oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 4.4 SIWZ przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodologia badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach