Przetargi.pl
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Badanie zbieżności celów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej - Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej - z potrzebami i oczekiwaniami grupy docelowej przewidzianej w Szczegółowym Opisie priorytetów PO KL dla podziałania 7.1.3 - na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).

Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-043 Wrocław, plac Jana Pawła II 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 784 57 53 , fax. 0-71 784 57 51
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
    plac Jana Pawła II 8 8
    50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 784 57 53, fax. 0-71 784 57 51
    REGON: 93208458000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Badanie zbieżności celów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej - Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej - z potrzebami i oczekiwaniami grupy docelowej przewidzianej w Szczegółowym Opisie priorytetów PO KL dla podziałania 7.1.3 - na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Badanie zbieżności celów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej - Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej - z potrzebami i oczekiwaniami grupy docelowej przewidzianej w Szczegółowym Opisie priorytetów PO KL dla podziałania 7.1.3 - na potrzeby Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą we Wrocławiu, przy pl. Jana Pawła II nr 8 (budynek A).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: spełnianiem warunków podmiotowych: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w ust. 1 Rozdziale VII SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie -a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie- co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu ewaluacji i lub przeprowadzenia badań na próbie 250 osób, a wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 50 000 PLN brutto. - Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w ust. 3 Rozdziale VII SIWZ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz winien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Dysponują lub będą dysponować i wyznaczą do realizacji tego zadania zespół badawczy składający się z minimum 7 osób - w tym koordynator badań i minimum trzech ankieterów-, które będą wykonywały to zamówienie. Osoby wskazane do realizacji zadania muszą łącznie posiadać doświadczenie w zakresie: - realizacji przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych; za badania ewaluacyjne zostaną uznane też badania poziomu satysfakcji z zakresu usług publicznych - realizacji przynajmniej dwóch badań ilościowych; Przy czym każdy z wymienionych w wykazie członków zespołu musi posiadać doświadczenie w następującym zakresie: - realizacji przynajmniej jednego badania ewaluacyjnego za badania ewaluacyjne zostaną uznane też badania poziomu satysfakcji z zakresu usług publicznych - realizacji przynajmniej jednego badania ilościowego; Dodatkowo lider - ekspert, koordynator badania, który może być jednocześnie członkiem zespołu badawczego musi wykazać, iż kierował co najmniej jednym badaniem ewaluacyjnymi, o wartości badania nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto i doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym. - Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę dokumentu określonego w ust. 5 rozdziale VII SIWZ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.6 W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę- y, która-e otrzymała -y, stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 4. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 5. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił. 7. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 8. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (badań) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług (badań), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz winien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2 Rozdziału VI SIWZ. Do każdej wykonanej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1.4 Rozdziału VI SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja badania uzupełniona o nowe pytania badawcze
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach