Przetargi.pl
Wykonanie badań socjologicznych w ramach projektu pn. „Postanowienia Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych a legislacja i praktyka pastoralna Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań socjologicznych w ramach projektu pn. „Postanowienia Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych a legislacja i praktyka pastoralna Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ogólnopolskich badań socjologicznych wśród duszpasterzy Kościoła rzymskokatolickiego oraz wśród osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pn. „Postanowienia Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych a legislacja i praktyka pastoralna Kościoła rzymskokatolickiego w Polsce”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2)Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia – dokument sporządzany samodzielnie przez Wykonawcę; Dokument podlegać będzie ocenie zgodnie z kryterium oceny ofert „Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia” opisanym w Rozdziale XIV SIWZ, za które Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. Dokument powinien zawierać w szczególności: 1) Opis metodologii, technik i narzędzi badawczych, w tym: a) Koncepcję realizacji badania zawierającą opis sposobu zrealizowania celów badania i uzyskania odpowiedzi na pytania badawcze; b) Propozycję określenia liczebności i uszczegółowienie struktury respondentów próby badawczej w odniesieniu do metody/techniki; 2) Projekt harmonogramu realizacji badania; Ponadto oferta może być rozszerzona o: a) propozycję dodatkowych metod/technik badawczych (z odpowiednim uzasadnieniem w kontekście celu, obszaru badawczego i zakresu badania) wraz z uzasadnieniem ich trafności w kontekście celu badania; b) propozycję doboru próby badawczej i liczebności respondentów do każdej dodatkowej techniki badawczej wraz z uzasadnieniem trafności tego doboru w kontekście celu badania. UWAGA: Powyższy dokument nie będzie podlegał uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, gdyż ocena metodologii będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert. Oferta zostanie odrzucona (na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy): 1) gdy Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentu „Opis sposobu…”; 2) gdy załączony dokument „Opis sposobu…” nie będzie zgodny z OPZ; 3) gdy Wykonawca złoży więcej niż 1 dokument „Opis sposobu…”; 4) gdy Wykonawca złoży dokument „Opis sposobu…” w innej formie niż wskazana (forma papierowa); 5) jeżeli dokument „Opis sposobu…” nie będzie zawierał wszystkich wymaganych elementów. 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykaz osób (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z realizacją zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach