Przetargi.pl
Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017.

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 280 300 , fax. 683 280 332
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 280 300, fax. 683 280 332
    REGON: 609282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego, tj. na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie. Rodzaje badań: I Inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej (przegląd kamerą) wraz z niezbędnym czyszczeniem kanalizacji II Badanie zagęszczenia gruntu do 6 m p.p.t. sondą dynamiczną III Wykonanie odwiertów do 3.0 m IV Badanie gruntu (z odwiertów i dokopów) V Badania konstrukcji nawierzchni VI Badania nośności nawierzchni i podbudów metodą ugięć (1 km badanego odcinka = 1 km strona prawa + 1 km strona lewa) VII Badanie zagęszczania podbudowy - VSS VIII Badanie zagęszczania podbudowy - płyta dynamiczna IX Badania zagęszczenia gruntu-zasypki, podłoża, nasypy - plyta dynamiczna X Badania zagęszczenia gruntu-zasypki, podłoża, nasypy - Proctor XI Badania materiałów na podbudowy tłuczniowe oraz stabilizowane mechanicznie XII Akceptacja receptur bitumicznych i betonowych XIII Badania masy z nawierzchni bitumicznych XIV Pomiar równości nawierzchni planografem (1 km badanego odcinka = 1 km strona prawa + 1 km strona lewa) XV Ocena właściwości przeciwpoślizgowych (na 1 km nie rzadziej niż co 50 m przy czym 1 km = 1 km str. prawa + 1 km str. lewa) XVI Opracowanie elaboratu odbiorowego wykonywanej warstwy bitumicznej XVII Badania wytrzymałościowe betonów drogowych i mostowych ( seria – 3 szt ) XVIII Badania prefabrykatów betonowych ( wytrzymałość , nasiąkliwość ) XIX Badanie materiałów przy wykonywaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni (grys + emulsja) XX Badanie oznakowania poziomego - widzialność (odblaskowość) w dzień i w nocy (grys + emulsja) XXI Badanie oznakowania poziomego - szorstkość i grubość warstwy malowania XXII Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - grubość powłok XXIII Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - przyczepność powłok XXIV Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - twardość powłok XXV Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - badania połączeń spawanych XXVI Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie istniejącego betonu metodą pull-off (seria - 3 szt.) XXVII Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie wytrzymałości betonu na próbkach wyciętych z konstrukcji (seria - 3 szt.) XXVIII Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie nieniszczące betonu (seria - 3 szt.) XXIX Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie mrozoodporności (seria - 3 szt.) XXX Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie wodoszczelności (seria - 3 szt.) XXXI Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie nasiąkliwości (seria - 3 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZ-3310-3/2017 na: „Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach