Przetargi.pl
Wykonanie autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) w 2010 roku z podziałem na zadania. (CPV 60172000-4)

Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2666355, 2478300 , fax. 041 2478300
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
    ul. Długa 8 8
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2666355, 2478300, fax. 041 2478300
    REGON: 29038463600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) w 2010 roku z podziałem na zadania. (CPV 60172000-4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) w 2010 roku z podziałem na zadania. Wspólny słownik Zamówień : CPV 60172000-4 Zamówienie będzie realizowanie w następujących dwóch częściach, które to określane są w niniejszej specyfikacji mianem : Zadania. Zadanie nr 1 : Wykonanie dużymi autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby ) w 2010 roku . Zadanie dotyczy autobusów przewożących jednorazowo od 53 do 110 pasażerów. Zamawiający przewiduje w tym zadaniu około 840 godzin usługi , wykonywanej 4 autobusami dziennie . Zadanie nr 2: Wykonanie małymi autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby ) w 2010 roku Zadanie dotyczy autobusów przewożących jednorazowo od 39 do 52 pasażerów. Zamawiający przewiduje w tym zadaniu około 560 godzin usługi , wykonywanej 2 autobusami dziennie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań. Zamawiający uzna , iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli wykonawca zapewni wykonanie usługi na rzecz zamawiającego przez : -dla zadania nr 1 - co najmniej 3 autobusy dziennie, -dla zadania nr 2 - co najmniej 1 autobus dziennie. -dla zadania nr 1 i nr 2 - 4 autobusy dziennie. W celu poświadczenia spełniania w/w warunku wykonawca do swojej oferty dołączy oświadczenie o dyspozycyjności taboru . Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona , jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień Publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie V. niniejszej SIWZ - wg formuły -spełnia -nie spełnia. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)koncesji , zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie zamówienia, c)zaświadczenia stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą z okresu ostatnich 3 miesięcy poprzedzających termin składania ofert d)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e)oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 Ustawy. f) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia g)wykaz posiadanego taboru niezbędnego do realizacji zamówienia . Zamawiający uzna , iż Wykonawca spełnia ten warunek jeśli posiada co najmniej : -dla zadania nr 1 - co najmniej 3 autobusy, -dla zadania nr 2 - co najmniej 1 autobus, -dla zadania nr 1 i nr 2 - 4 autobusy. h) oświadczenie , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach