Przetargi.pl
Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę w Projekcie pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimedialnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę w Projekcie pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimedialnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę w Projekcie pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimedialnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle realizowanym na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w ramach umowy POIG.01.03.01 22 017 08 05 w Ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Kod klasyfikacji wg słownika CPV (2008): 79212300-6. 2. Czas trwania projektu 01.09.2008 do 28.02.2014 r. 3. Całkowita wartość dofinansowania projektu wynosi 7 190 000,00 PLN. 4. Audyt projektu powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. nr 207 poz. 1237) oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. nr 96, poz. 615). 5. Celem przeprowadzenia audytu jest wydanie przez audytora opinii na temat: a)wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem, b)realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie, c)poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej. 6. Wartość wydanych środków na dzień 01.03.2013 r. wynosi 5 598 591,22 PLN 7. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie 1.3.1. 8. Audyt projektu obejmuje sprawdzenie: a)osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową, b)poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej, c)płatności wydatków związanych z projektem, d)wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu, e)terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu, f)sposobu monitorowania realizacji celów projektu, g)sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu, h)przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, i)funkcjonowania systemów kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu, j)realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów. 9. Na podstawie zebranych dowodów audytor sporządza pisemne sprawozdanie z audytu zwane dalej sprawozdaniem. 10. Audytor jest obowiązany zachować poufność i nie naruszać tajemnic audytowanych podmiotów w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 11. Sprawozdanie powinno zawierać: a)datę sporządzenia, b)nazwę i adres audytowanego podmiotu, c)nazwę i numer projektu, d)oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego podmiotu, e)imiona, nazwiska i określenie uprawnień audytorów, f)cele audytu, g)podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu, h)termin, w którym przeprowadzono audyt, i)zwięzły opis działań audytowanego podmiotu w obszarze objętym audytem, j)ocenę adekwatności, skuteczności systemu zarządzania i kontroli w obszarze działalności audytowanego podmiotu objętym audytem, k)informację o metodzie doboru i wielkości próby do badania, l)zaprezentowanie wyników badania, w których stwierdzono nieprawidłowości, ł) określenie kwoty uzyskanych, rozliczonych i przechodzących na kolejny rok środków dotacji statutowej, m)określenie kwoty nierozliczonych środków dotacji statutowej podlegających zwrotowi, n)określenie nieprawidłowości oraz analizę ich przyczyn i skutków, o)zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, p)podpisy audytorów, a w przypadku gdy audytorem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - nazwę jednostki. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację audytu w terminie 7 dni od dnia zakończenia audytu, w 4 egzemplarzach w języku polskim. 13. Zamawiający zapewni warunki niezbędne do sprawnego przeprowadzenia audytu, a w szczególności udostępni obiekty, urządzenia i dokumenty oraz umożliwi bezzwłoczne udzielenie informacji i wyjaśnień. 14. Audytor ma prawo wglądu do ksiąg rachunkowych i dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych w nich zapisów oraz związanych z przeprowadzanym audytem informacji i danych, w tym zawartych na informatycznych nośnikach danych, do sporządzania ich kopii oraz wykonywania z nich wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz tajemnic ustawowo chronionych. 15. Audytor jest obowiązany do udzielenia wyjaśnień w zakresie objętym audytem ministrowi oraz upoważnionym przez niego osobom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach