Przetargi.pl
Wykonanie audytu zewnętrznego projektu Centrum Biotechnologii i produktów leczniczych. Projekt innowacyjnych biofarmaceutyków dla terapii i profilaktyki ludzi i zwierząt

Instytut Biotechnologii i Antybiotyków ogłasza przetarg

  • Adres: 02-516 Warszawa, ul. Starościńska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 37 86 340 , fax. 22 37 86 334
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków
    ul. Starościńska 5 5
    02-516 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 37 86 340, fax. 22 37 86 334
    REGON: 00120887200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iba.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie audytu zewnętrznego projektu Centrum Biotechnologii i produktów leczniczych. Projekt innowacyjnych biofarmaceutyków dla terapii i profilaktyki ludzi i zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego projektu. Informacje o projekcie: a) okres realizacji projektu od 01.01.2007 r. do 30.09.2015 r. b) budżet Projektu 114 127 782,68 PLN c) projekt jest realizowany w ramach konsorcjum w trzech ośrodkach: - Instytut Biotechnologii i Antybiotyków ul. Starościńska 5, 02- 516 warszawa - Instytut Biochemii i Biofizyki PAN ul. Pawińskiego 5A, 02-103 warszawa Uniwersytet gdański ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk d) do dnia 31.03.2015 r. wygenerowano 102 wnioski o płatność na ogólną ilość pozycji 14 240. e) projekt składa się z 26 zadań 3. Audyt projektu powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29.09.2011 r. (Dz. U. z 2011 r. nr 207 poz. 1237) i obejmuje analizę: a) wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem przez wszystkich Konsorcjantów b) realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie przez wszystkich Konsorcjantów c) poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej przez wszystkich Konsorcjantów d) osiągniecia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową e) poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej przez wszystkich Konsorcjantów f) płatności wydatków związanych z projektem g) wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu h) terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizacje projektu i) sposobu monitorowania realizacji celów projektu j) sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu przez wszystkich Konsorcjantów k) przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych oraz dyscypliny finansów publicznych l) funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu m) realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów n) sposobu informowania o projekcie i promowania wydatków projektu 4. Na podstawie zebranych dowodów audytor sporządza sprawozdanie w wersji papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach które zawiera: - datę sporządzenia - nazwę i adres audytowanego podmiotu - nazwę i nr projektu - oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego podmiotu - imiona, nazwiska i określenie uprawnień audytorów - cele audytu - podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu - termin w którym przeprowadzono audyt - zwięzły opis działań audytowanego podmiotu w obszarze objętym audytem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 1.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w BANKU MILLENNIUM S.A. O/WARSZAWA, Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 2983 7722 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014.1804 j.t.) 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wykonanie audytu zewnętrznego projektu Centrum Biotechnologii i produktów leczniczych. Projekt innowacyjnych biofarmaceutyków dla terapii i profilaktyki ludzi i zwierząt. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie III.1 pkt 2 od (b do (e, muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a oraz 5 ustawy pzp. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium, określone są w art. 46. Ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji w dniach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iba.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach