Gmina Dąbrówka ogłasza przetarg
- Adres: 05-252 Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7578002, 7578077 , fax. 029 7578220
- Data zamieszczenia: 2013-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14 14
05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie
tel. 029 7578002, 7578077, fax. 029 7578220
REGON: 00053369900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: 1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu, 2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, zgodnie z pkt. 1, które obejmować będą : a) określenie okresu objętego audytem, b) określenie ilości zbadanych dokumentów, c) opis stwierdzonych faktów, d) tabelaryczne zestawienie zbadanych dokumentów, 3) sporządzenie korekt deklaracji za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, 4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres, 5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres, 6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie, 7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym istotne dla stron postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji majątku Centrum Cyfrowej Administracji
Dodano: 2015-11-13 - Usługa przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji majątku rzeczowego spółki
Dodano: 2015-06-30 - Świadczenie usług Obsługi księgowej z ramienia Lidera (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
Dodano: 2014-05-08 - Audyt i doradztwo dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) i zarządzanych przez ZUS funduszy m.in. w procesie zarządzania, wyceny i klasyfikacji, a także wydania oceny dotyczącej sposobu realizowania wybranych zadań
Dodano: 2013-12-18 - Świadczenie usługi księgowej z ramienia Partnera 1 (MUP w Płocku) w projekcie innowacyjnym pn.: Zielony potencjał subregionu płockiego szansą rozwoju rynku pracy realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy
Dodano: 2013-03-26 - Swiadczenie usług w zakresie audytu wewnętrznego na potrzeby WOFiTM
Dodano: 2013-01-25 - Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej
Dodano: 2010-12-03 - Świadczenie usług księgowych dla 50 uczestników i uczestniczek projektu: STOP PRZEMOCY.
Dodano: 2010-05-31 - Świadczenie usług księgowych dla 50 uczestników i uczestniczek projektu: ABC EKONOMII SPOŁECZNEJ - I.
Dodano: 2010-05-31 - Wykonanie usług finansowo - ksiegowych
Dodano: 2010-03-22