Gmina Hyżne ogłasza przetarg
- Adres: 36-024 Hyżne, Hyżne 103
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2295002
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hyżne
Hyżne 103 103
36-024 Hyżne, woj. podkarpackie
tel. 017 2295002
REGON: 69058208000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://hyzne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie audytu możliwości odzyskania przez Gminę Hyżne podatku VAT oraz wykonanie czynności księgowo - rachunkowych celem odzyskania podatku VAT za lata 2009-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót: Wykonanie audytu możliwości odzyskania przez Gminę Hyżne podatku VAT oraz wykonanie czynności księgowo - rachunkowych celem odzyskania podatku VAT za lata 2009-2013 I zakres czynności do wykonania do dnia 17.12.2013 r. Wykonanie audytu możliwości odzyskania przez Gminę Hyżne podatku VAT za lata 2009-2013 r. a) sporządzenie raportu z przeprowadzonego audytu, które obejmować będą m.in. określenie okresu objętego audytem, b) określenie ilości zbadanych dokumentów, c) opis stwierdzonych faktów: możliwe obszary odzyskania nadpłat podatku VAT wraz z analizą ryzyka dokonanych przez Zamawiającego, d) wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwot podatku VAT, e) analiza zakupów dokonywanych przez Zamawiającego pod kątem możliwości zakwalifikowania wydatków bieżących i inwestycyjnych ponoszonych przez Gminę Hyżne, od których podatek VAT podlega odliczeniu. II zakres czynności do wykonania Odzyskanie przez Gminę Hyżne podatku VAT z inwestycji realizowanych w latach 2009 - 2012. a) Weryfikacja dokumentów pod kątem wydatków modernizacyjnych, inwestycyjnych, kosztowych itd., od jakich należy się zwrot podatku VAT, b) Opracowanie dokumentacji finansowej dotyczącej inwestycji z których przysługuje zwrot podatku VAT, c) Sporządzenie prawidłowych deklaracji wraz z uzasadnieniem dotyczącym korekt termin wykonania do dnia 24.12.2013 r d) Przeszkolenie pracowników w zakresie naliczania i odliczania podatku VAT dla Gminy, e) Obecność przy kontroli Urzędu Skarbowego dotyczącego zwrotu podatku VAT. Za czynności nr II należność płatna będzie po otrzymaniu przez Gminę zwrotu podatku VAT z Urzędu Skarbowego Po wstępnej analizie dokumentów Zamawiający szacuję iż możliwe jest do odliczenia VAT w wysokości 1300 000,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hyzne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną