Powiat Wadowicki ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
- Data zamieszczenia: 2011-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
ul. Batorego 2 2
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
REGON: 07218342100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie audytu funkcjonowania e-Administracji w Starostwie Powiatowym w Wadowicach, który zostanie przeprowadzony w ramach projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący asortyment usług: I Diagnoza stanu wdrażania Systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Starostwie Powiatowym w Wadowicach, w tym: 1. analiza obecnego funkcjonowania i wykorzystywania Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów e-SOD? v. 2.5 2. analiza działania Wydziałów Starostwa Powiatowego pod kątem prowadzonych spraw i możliwości wdrożenia w nich procedur w systemie e-SOD? v. 2.5 3. ocena stopnia realizacji istniejących procedur w kontekście e-administracji, oraz systemu e-SOD? v. 2.5 4. ocena możliwości rozwoju e-usług w urzędzie, 5. wskazanie możliwości kierunków rozwoju Systemu e - SOD? v. 2.5 - wykorzystanie zarówno istniejących funkcjonalności jak i nowowprowadzanych, 6. Identyfikacji schematu obiegu dokumentów w Urzędzie oraz struktury organizacyjnej. 7. Identyfikacji stopnia wykorzystania elektronicznego systemu obiegu dokumentów e-SOD? v. 2.5 w tym: a. Infrastruktura techniczna i technologiczna b. Konfiguracja systemu c. Obszary wykorzystania d. Rozszerzenie działania systemu e-SOD? v. 2.5 e. Przedstawienie korzyści biznesowych f. Analiza możliwości integracji skrzynki podawczej PUAP z systemem obiegu dokumentów e-SOD? v. 2.5. II. Przeprowadzenie analizy możliwości technicznych infrastruktury teleinformatycznej znajdującej się w Starostwie Powiatowym w Wadowicach. III. Dokonanie szczegółowej analizy komputeryzacji oraz sieci w urzędzie. IV. Sporządzenie raportu z audytu wraz z określeniem możliwości przyszłej rozbudowy istniejącego systemu pod kątem nowych usług i wykorzystania nowych technologii na bazie istniejących rozwiązań Zamawiający informuje, iż użytkuje i posiada System Obiegu Dokumentów e -SOD? v. 2.5 firmy R-DATA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 190, 31 - 982 Kraków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zewnętrznego końcowego audytu finansowego projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-04-15 - przeprowadzenie audytu kosztów poniesionych w 2015 roku w ramach 13 projektów realizowanych w oparciu o umowy zawarte pomiędzy AGH a KIC InnoEnergy SE - współfinansowanych ze środków European Institute of Innovation and Technology (EIT) - KC-zp.272-41/16
Dodano: 2016-02-15 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-10-09 - przeprowadzenie audytu zewnętrznego oraz sporządzenie raportu z audytu zewnętrznego projektu pn. Urządzenia elektroniki spinowej sterowane prądem elektrycznym (akronim E-Control) - KC-zp.272-427/15
Dodano: 2015-09-11 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap II
Dodano: 2015-07-31 - audyt działalności statutowej jednostek AGH - KC-zp.272-226/15.
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie audytów projektów dla WMN i WIEiT.
Dodano: 2015-03-17 - Usługa wykonania niezależnego raportu ze stanu faktycznego odnoszącego się do: 1) kosztów poniesonych w 2014 r. w ramach projektów KIC oraz 2) kosztów zadeklarowanych i zaraportowanych jako wkład własny KCA.
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej wg systemu PEFC dla RDLP w Krakowie
Dodano: 2014-09-02 - Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej według systemu PEFC dla RDLP w Krakowie
Dodano: 2014-08-05