Przetargi.pl
Wykonanie audytu energetycznego oraz projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji: 1. Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Paderewskiego 5, 2. Przedszkola nr 1 w Pyskowicach przy ul. Oświęcimskiej 28, 3. Przedszkola nr 2 w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia Boczna 2, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie audytu energetycznego oraz projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji: 1. Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Paderewskiego 5, 2. Przedszkola nr 1 w Pyskowicach przy ul. Oświęcimskiej 28, 3. Przedszkola nr 2 w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia Boczna 2, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych pn.: 1) Termomodernizacja Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Paderewskiego 5 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, 2) Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Pyskowicach przy ul. Oświęcimskiej 28 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, 3) Termomodernizacja Przedszkola nr 2 w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia Boczna 2 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2. Audyt energetyczny oraz dokumentację projektowo-kosztorysową należy opracować oddzielnie dla każdego obiektu. 3. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 1) główny przedmiot zamówienia - 71221000-3 Usługi projektowe w zakresie obiektów budowlanych, 2) dodatkowe przedmioty zamówienia - 71314300-5 Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej, 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją (nadzór autorski). 4. Charakterystyka obiektów: 1) Miejski Żłobek - budynek 2-kondygnacyjny, podpiwniczony o pow. zabudowy 565 m² i pow. użytkowej 1144,4 m² (dane z książki obiektu budowlanego). W piwnicy znajduje się kotłownia gazowa, pomieszczenia pralni i kuchni oraz pomieszczenia gospodarcze i sanitariaty (ściany piwnicy są zawilgocone). Na parterze i piętrze znajdują się sale zabaw, ćwiczeń i odpoczynku dla dzieci, sanitariaty, szatnie, pomieszczenia gospodarcze i biurowe. Dach płaski pokryty papą. Inwestor dysponuje projektem budowlano-wykonawczym wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Żłobka w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD), opracowanym w 2008 r., dotychczas niezrealizowanym. Rzut piwnic, parteru i piętra stanowią załączniki nr 7, 8 i 9 do niniejszej SIWZ, 2) Przedszkole nr 1 – budynek 1-kondygnacyjny z użytkowym poddaszem, podpiwniczony o pow. zabudowy 387 m² i kubaturze 1294 m³. W piwnicy znajduje się kotłownia gazowa, obieralnia warzyw oraz pomieszczenia gospodarcze (ściany piwnicy są zawilgocone). Na parterze znajdują się sale dla dzieci, kuchnia, łazienka i pomieszczenia biurowe. Na poddaszu znajdują się sypialnie dla dzieci, łazienka, pralnia. Dach dwuspadowy pokryty dachówką. 3) Przedszkole nr 2 – budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony o pow. zabudowy 344 m², pow. użytkowej 610 m² i kubaturze 2746,1 m³. W piwnicy znajduje się kotłownia gazowa, obieralnia warzywa, pralnia, magazyny i pomieszczenia gospodarcze. Na parterze znajdują się sale dla dzieci, szatnia i pomieszczenia biurowe. Na piętrze znajdują się sale dla dzieci, kuchnia i pomieszczenie biurowe. Stropodach płaski, kryty papą. 5. Zamówieniem objęte jest: 1) Opracowanie audytu energetycznego, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 17.03.2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ( Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 436) - w ilości 3 egz., 2) Opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zmianami), obejmującej (wg branż): a) projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zmianami) – w ilości 5 kpl., b) projekty wykonawcze - w ilości 5 kpl., c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w ilości 5 egz., d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) – w ilości 2 kpl. e) przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 13890) – w ilości 2 kpl., wraz z aktualizacją (wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej), 3) Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich dokumentów, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, w przypadku gdy będzie wymagane. 4) Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach lub uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie wymagana. 5) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w pliku pdf oraz dwg na nośniku płyta CD – w ilości 1 kpl dla każdego obiektu. 6. Zakres opracowania. 1) Opracowanie projektu termomodernizacji obejmującego przedsięwzięcia termomodernizacyjne przewidziane do realizacji w opracowanym audycie energetycznym. 2) Roboty budowlane związane z termomodernizacją winny obejmować między innymi: a) docieplenie ścian zewnętrznych (w tym fundamentowych) wraz z wyprawą tynkarską i projektem kolorystyki z uwzględnieniem umieszczenia logo obiektu na wskazanej przez Zamawiającego elewacji, b) osuszanie piwnic wraz z izolacją pionową i drenażem wokół budynków z podłączeniem do sieci kanalizacji deszczowej, c) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymianę parapetów zewnętrznych, d) ocieplenie dachów wraz z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, e) wymianę instalacji c.o. z ewentualną wymianą istniejących kotłów, f) wymianę oświetlenia budynków na oświetlenie energooszczędne, g) roboty elektryczne w niezbędnym zakresie, h) roboty konieczne po pracach budowlanych (malarskie, tynkowe, posadzkarskie, licowanie ścian itp.), i) inne roboty konieczne wynikłe w trakcie projektowania, a niezbędne do zrealizowania. 3) Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków UE w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 dla poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna. W ramach przedmiotowego konkursu wskaźnikami obligatoryjnymi dla wszystkich wnioskodawców (wg Załącznika nr 2 do SZOOP RPO WSL 2014-2020 Tabela wskaźników rezultatu bezpośredniego i produktu dla działań i poddziałań) są: a) wskaźniki rezultatu bezpośredniego: stopień redukcji PM10, ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej, ilość zaoszczędzonej energii cieplnej, zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu, b) wskaźniki produktu: zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych, szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych. W związku z powyższym w dokumentacji winny być określone w/w wskaźniki. 4) Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard i inne istotne elementy). 5) Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach