Przetargi.pl
„Wykonanie audytów energetycznych wraz z projektami budowlano – wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski – Etap II”

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 085 , fax. 846 643 873
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
    ul. 29 Listopada 9
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 085, fax. 846 643 873
    REGON: 55096000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie audytów energetycznych wraz z projektami budowlano – wykonawczymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski – Etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów energetycznych oraz kompleksowej dokumentacji technicznej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w ramach inwestycji planowanej do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej – Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 „Efektywność energetyczna sektora publicznego”. - Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części – zamówienie zostanie dla dwóch wykonawców. Poniżej zestawiono w tabeli nr 1 (cześć I zamówienia), oraz w tabeli nr 2 (część II zamówienia) wykaz obiektów planowanych do inwestycji, wykonania audytów energetycznych wraz z projektami budowlano – wykonawczymi termomodernizacji. TABELA NR 1 - I CZEŚC ZAMÓWIENIA 1 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Przeorsk dz. ewid. 390/1 385m2 1864m3 jedna kondygnacja z poddaszem użytkowym (nad częścią 166 m2) 2 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Ruda Wołoska dz. ewid. 49 166m2 1476m3 dwie kondygnacje 3 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Jeziernia dz. ewid. 41/1 199m2 1874m3 dwie kondygnacje 4 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Rabinówka dz. ewid. 10 214m2 873m3 jedna kondygnacja 5 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Chorążanka dz. ewid. 51/4, 52/2 156m2 997m3 jedna kondygnacja 6 Świetlica wiejska oraz szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Rogóźno dz. ewid. 1053/2 400m2 2244m3 jedna kondygnacja TABELA NR 2 - II CZEŚC ZAMÓWIENIA 1 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Rogóźno Kolonia dz. ewid. 869 112m2 809 m3 dwie kondygnacje 2 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Typin dz. ewid. 547/4 260m2 1898m3 dwie kondygnacje 3 Świetlica wiejska 22-600 Tomaszów Lubelski, Ulów dz. ewid. 52/1 225 m2 1750 m3 jedna kondygnacja 4 Szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Typin dz. ewid. 454 570m2 1600 m3 jedna kondygnacja druga kondygnacja nad częścią pierwszej 5 Szkoła 22-600 Tomaszów Lubelski, Jeziernia dz. ewid. 48 345m2 2878m3 dwie kondygnacje - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z jego części obejmuje wykonanie odrębnych dokumentacji dla każdego z przedstawionych obiektów projektowo - wykonawczych wraz z odrębną dokumentacją kosztorysową dla poszczególnych części zamówienia w zakresie niezbędnym do opracowania ofert przetargowych oraz realizacji robót budowlanych, tj: - opracowanie audytów energetycznych - pozyskaniem materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia – map itp. - wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu w celu zatwierdzenia uszczegółowionej koncepcji, zawierającej wymagane rysunki i opisy projektowe, karty katalogowe użytych materiałów oraz wstępne oszacowanie kosztów. - opracowanie projektu budowlano – wykonawczego do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie przedmiarów robót - opracowanie kosztorysu inwestorskiego - określenie wartości kosztorysowej inwestycji - złożenie kompletnej dokumentacji budowlanej do wniosku o pozwolenie na budowę lub uzyskanie zgłoszenia budowy - Opis przedmiotu zamówienia winien uwzględnić wymagania Prawa zamówień publicznych odnośnie zakazu opisywania przedmiotu zamówienia z podawaniem nazw własnych czy wskazywaniem konkretnych produktów. Wszelkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wykonawca przy opisywaniu rozwiązań projektowych zobowiązany jest do stosowania art. 29 i 30 ustawy. - Dokumentacja audytów energetycznych stanowić ma oddzielne opracowania poszczególnych obiektów i będzie wyjściowym dokumentem do prac projektowych. - Dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowić ma oddzielne opracowania poszczególnych obiektów, spełniające wymogi opisane w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie wymagania odnoszące się do dokumentacji projektowej, dokumentacji kosztorysowej, wielobranżowego projektu budowlanego winny być spełnione co do zakresu i zawartości dla każdego odrębnego opracowania dokumentacji - Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w 5 egz. w wersji „papierowej" oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w oparciu o program służący do projektowania CAD umożliwiający odczytanie w programie AutoCAD oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). Część opisowa dokumentacji powinna być sporządzona w formacie PDF (Acrobat Reader) i w formacie edytora tekstu (np. „MS Word”). - Zakres dokumentacji kosztorysowej obejmuje: przedmiar robót, szczegółowy opis robót budowlanych w kolejności technicznego wykonania z podaniem ilości i jednostek przedstawionych robót wynikający z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, kosztorysy inwestorskie. - Dokumentacja kosztorysowa powinna być wykonana w 2 egz. w wersji „papierowej" dla każdego z obiektów oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD) w oparciu o program kosztorysowy umożliwiający odczytanie w programie np. Norma Standard, oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). - Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (we wszystkich branżach) powinny być wykonane w 2 egz. w wersji „papierowej" oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w oparciu o program „MS Word” oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). - Specyfikacje dokumentacji projektowej powinny zawierać specyfikacje techniczne dla zamówienia wyposażenia technologicznego w ramach projektu technologii umożliwiające zamówienie wyposażenia w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonana dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna być opracowana dla każdej części w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, będzie skoordynowana i uzgodniona branżowo, powinna być uzgodniona z Zamawiającym w zakresie przyjętych rozwiązań techniczno-materiałowych, służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, powinna posiadać wymagane prawem oświadczenia. - Zamawiający zakłada zasilania obiektów w energie cieplną z następujących źródeł: gazowych lub Odnawialne Źródła Ciepła (pompa ciepła – sądy gruntowe ewentualnie powietrze/woda)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314300-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach