Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 32 32
65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
REGON: 00609282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych w pasie drogowym planowanej budowy obwodnicy miasta Wschowa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 278 i 305 - Etap I, na pięciu następujących stanowiskach: a) Wschowa 20 (AZP 65-21/33) b) Wschowa 21 (AZP 65-21/34) c) Wschowa 22 (AZP 65-21/35) d) Wschowa 23 (AZP 65-21/36) e) Wschowa 24 (AZP 65-21/37) wraz z opracowaniem wyników badań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych na 5 stanowiskach archeologicznych o łącznej preliminowanej powierzchni 175 arów w pasie drogowym. Wszystkie nowoodkryte stanowiska archeologiczne zlokalizowane są w centralnej i południowej części przyszłej obwodnicy. Tylko na dwóch stanowiskach (Wschowa nr 20 i 21) zarejestrowano materiał pradziejowy. Zły stan zachowania materiału zabytkowego uniemożliwił dokładniejsze datowanie czy ustalenie przynależności kulturowej. W zakres archeologicznych badań ratowniczych na w/w części wchodzi: 1. Wykonanie prac ziemnych 2. Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych 3. Wykonanie sprawozdania i opracowania wyników archeologicznych badań. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Rozdziale III Instrukcji dla wykonawców - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Niezależnie od podanych w SIWZ informacji zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej na obszarze objętym zamówieniem i zdobył wszelkie niezbędne wg niego informacje, potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; * przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednego szerokopłaszczyznowego archeologicznego badania wykopaliskowego na stanowiskach archeologicznych, w ramach jednego zamówienia o minimalnej powierzchni 100 arów wraz z opracowaniem wyników badań, z podaniem opisu przedmiotu wykonanej usługi, daty wykonania (od m-c/rok - do m-c/rok) i odbiorców wraz z załączeniem zaświadczenia wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych. Nie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej powierzchni badań. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przez jednego z partnerów. - wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., wskażą: - kierownika badań na stanowisku archeologicznym -posiadającego: - uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579). - Kierownik badań winien wykazać się tytułem zawodowym magistra uzyskanym po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia i zakończoną co najmniej 12 miesięczną praktyką zawodową w zakresie badań wykopaliskowych. - Minimalne doświadczenie zawodowe kierownika: samodzielna funkcja kierownika archeologicznych badań wykopaliskowych na co najmniej 1 stanowisku. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia E. zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców tylko w zakresie dotyczącym robót ziemnych to jest odhumusowania, hałdowania, zasypania i wyrównania terenu po zakończeniu prac badawczych, obsługi geodezyjnej, przy odpowiedzialności za działanie podwykonawców jak za zaniechanie własne. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. 2. Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. AB powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów : 2/ Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (zał. nr 2) * przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednego szerokopłaszczyznowego archeologicznego badania wykopaliskowego na stanowiskach archeologicznych, w ramach jednego zamówienia o minimalnej powierzchni 100 arów wraz z opracowaniem wyników badań, z podaniem opisu przedmiotu wykonanej usługi, daty wykonania (od m-c/rok - do m-c/rok) i odbiorców wraz z załączeniem zaświadczenia wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych. Nie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej powierzchni badań. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przez jednego z partnerów. 3/ Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 i 3a); Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem : - kierownika badań archeologicznych, 4/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5/ Dokumentów stwierdzających że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dyplom ukończenia magisterskich studiów archeologicznych W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł . Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 7/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 8/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 9/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 4) 10/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5); 11/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie.
Dodano: 2016-04-20 - Wykonanie badań archeologicznych dla inwestycji polegającej na rozbudowie skrzydła wschodniego budynku Zamku LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Dodano: 2016-04-05 - Wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych na trasie planowanej budowy drogi ekspresowej S3 odc. 1 i 2 Nowa Sól - Legnica wraz z opracowaniem wyników badań
Dodano: 2015-04-28 - Wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych na stanowisku Gorzów Wlkp. 121 oraz Gorzów Wlkp. 296 w związku z planowaną do budowy II jezdnią obwodnicy Gorzowa Wielkopolskiego w ciągu drogi ekspresowej S3 od km 0+000 do km 11+660 wraz z opracowaniem wyników badań
Dodano: 2013-07-11 - Przeprowadzenie nadzoru archeologicznego nad realizacją zadania pn. : Przebudowa drogi woj. Nr 138 /relacji od drogi krajowej nr 29 do m. Debrznica/ - stanowiącej dojazd do węzła autostrady A-2 w m. Torzym na odcinkach Siedlisko-Pliszka i Pliszka -Debrznica - wraz z wykonaniem sprawozdania z realizacji nadzoru
Dodano: 2013-07-10 - Wykonanie badań archeologicznych dla stanowiska archeologicznego nr 20 (AZP 63-13/3) w części zlokalizowanej na działkach nr 51/14 i 51/16 obręb Świdnica, powiat zielonogórski w ramach zadania: Rozbudowa wielofunkcyjnego zbiornika małej retencji nr I/400 w Gminie Świdnica dla poprawy bilansu wodnego w Powiecie Zielonogórskim
Dodano: 2013-07-08 - Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych podczas prowadzenia robót ziemnych przy: Rozbudowie ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu wraz z budową kanalizacji deszczowej w ciągu drogi woj. nr 137 od km 76+440 do km 76+891 - wraz z opracowaniem wyników badań
Dodano: 2013-02-19 - Przeprowadzenie nadzoru archeologicznego nad realizacją zadania pn. : Przebudowa drogi woj. Nr 138 (relacji od drogi krajowej nr 29 do m. Debrznica) - stanowiącej dojazd do węzła autostrady A-2 w m. Torzym - wraz z wykonaniem sprawozdania z realizacji nadzoru
Dodano: 2013-02-19 - Wykonanie badań archeologicznych dla stanowiska archeologicznego nr 20 (AZP 63-13/3) w części zlokalizowanej na działkach nr 51/14 i 51/16 obręb Świdnica, powiat zielonogórski w ramach zadania: Rozbudowa wielofunkcyjnego zbiornika małej retencji nr I/400 w Gminie Świdnica dla poprawy bilansu wodnego w Powiecie Zielonogórskim
Dodano: 2013-01-18 - Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych w pasie drogowym planowanej budowy obwodnicy Nowej Soli - Etap I, na dwóch następujących stanowiskach: a)Nowa Sól 31 (AZP 65-16/58) b)Rudno 5 (AZP 65-16/59) wraz z opracowaniem wyników badań
Dodano: 2010-08-31