Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana 16c 16c
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie aranżacji rozmieszczenia regałów jezdnych a także ich dostawy oraz montażu w magazynie księgozbiorów na terenie nowo budowanego Centrum Transferu Technologii i Badań Podstawowych w Rzeszowie - Zalesie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie aranżacji rozmieszczenia regałów jezdnych a także ich dostawy oraz montażu w magazynie księgozbiorów na terenie nowo budowanego Centrum Transferu Technologii i Badań Podstawowych w Rzeszowie - Zalesie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę wraz z kosztorysem uproszczonym 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.2,3,4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. 3.Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4.w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art. 24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.), 5.Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt 3 u.P.z.p.) 6.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 7.Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadanie przez Wykonawcę na swoim podstawowym rachunku bankowym kwoty stanowiącej 30% wartości brutto złożonej oferty lub zdolność kredytowa do powyższej wysokości 8.umocowanie do podpisania oferty udzielone przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadającą uprawnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 9.zawarcie umowy na zasadach określonych w projekcie umowy 10.wniesienie wadium Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty, kosztorys uproszczony 2.oświadczenie, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do siwz 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp) - min. 2 roboty- - za roboty budowlane podobne wartościowo do przedmiotu zamówienia zamawiający uzna roboty o wartości, stanowiącej co najmniej 30% ceny brutto złożonej oferty 6.Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Należy dołączyć: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę uprawnień budowlanych, branżowych. Kierownik budowy musi posiadać 3 lata praktyki w realizacji tego typu w przedmiocie zamówienia. 7.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, ważna - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9.dokument pełnomocnictwa 10.podpisany projekt umowy 11.dokument o wniesieniu wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 1 (budynek nr 1) w części dotyczącej pakietu 3 - Sprzęt kuchenny i inny.
Dodano: 2015-12-02 - wykonanie, dostawa i montaż regałów jezdnych do archiwum zakładowego w Starostwie Powiatowym w Mielcu
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych do archiwum nowej siedziby Urzędu Gminy Mielec przy ul Głowackiego 5
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa i montaż regałów do budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18B
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych.
Dodano: 2013-08-09 - Dostawa i montaż przesuwnych regałów archiwalnych na dokumentację POIiŚ w budynkach Oddziału GDDKiA w Rzeszowie ul. Sikorskiego 49c i Obwodu Drogowego w Kolbuszowej ul. Handlowa 1
Dodano: 2012-11-07 - Dostawa regałów przesuwnych do wyposażenia archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego w Brzozowie
Dodano: 2012-11-02 - Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do budynku Inspektoratu ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5 oraz do budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy ul. Piłsudskiego 15.
Dodano: 2012-05-02 - DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW ARCHIWALNYCH
Dodano: 2012-03-28 - Dostawa, montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych do pomieszczeń Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli oraz Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu.
Dodano: 2011-11-22