Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg
- Adres: 00-515 Warszawa, Żurawia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Żurawia 32/34
00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
REGON: 01034702600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna typu korporacyjnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie aranżacji meblowej wybranych stref lokalu biurowego, wykonanie oraz montaż mebli na podstawie zatwierdzonej aranżacji oraz dostawa i montaż pozostałych mebli i wyposażenia w lokalu biurowym na 14 piętrze przy ul. Moniuszki 1 A w Warszawie na potrzeby Zamawiającego ”. Lokal jest wynajmowany na potrzeby siedziby Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników. Poszczególne meble biurowe muszą być fabrycznie nowe i posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność z przepisami prawa i normami (np. oceny, świadectwa, atesty, certyfikaty, karty techniczne, badania itp.) - wydane przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego typu dokumentów. Na potwierdzenie zgodności oferty z treścią SIWZ Wykonawca załączy do Oferty Formularz Uzupełniający - brak dokumentu w ofercie spowoduje jej odrzucenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rzutem lokalu biurowego zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Uwaga ! 1. Wymiary poszczególnych mebli zostały dobrane na podstawie pomiarów rzutu pomieszczenia, Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy dokona pomiarów pomieszczeń z natury. 2. Załączony rzut lokalu z naniesionymi meblami nie dotyczy wymagań Zamawiającego względem ilość i ustawienia wymaganego zamówieniem wyposażenia i jest jedynie materiałem podlądowym. 3. W opisie wskazane zostały przykładowe zdjęcia mebli, które stanowią materiał poglądowy wyglądu poszczególnych mebli, Zamawiający oczekuje przedstawienia propozycji mebli i ich wymiarów przy uwzględnieniu wymiarów poszczególnych pomieszczeń. 4. Szafy, komody, regały winny być dostosowane do przechowywania dokumentów w segregatorach w formacie A4. Zamawiający umożliwi udostępnienie lokalu celem dokonania rzeczywistych pomiarów potrzebnych do wyceny oferty przy uwzględnieniu konieczności opracowania projektu aranżacji meblowej stref wskazanych w Załączniku nr 2 i nr 3. W tym celu Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej, o którym poinformuje zainteresowanych wykonawców i zamieści informację na swojej stronie Internetowej/BIP. Warunkiem dokonania przez Wykonawcę/ców wizji jest złożenie pisemnego wniosku do Zamawiającego – przy czym termin wizji będzie nie krótszy niż 2 dni od przesłania/zamieszczenia informacji dla Wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z Formularzem Uzupełniającym. 2. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych, AEZ/S-209/2023
Dodano: 2024-04-02 - Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Akademii Pożarniczej
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa mebli do Centrum Symulacji Medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-212/2023
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa i montaż wyposażenia do Centrum opiekuńczo- mieszkalnego w Tłuszczu przy ul. Szerokiej
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2023-11-15 - dostawa mebli (ZP-89/2023)
Dodano: 2023-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli recepcyjnych, wyposażenia ekspozycji muzealnej
Dodano: 2023-10-23