Przetargi.pl
Wykonanie analizy technicznej danych EGiB w ramach Projektu: Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Jarocinie

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 920, fax. 627 473 337
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy technicznej danych EGiB w ramach Projektu: Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie analizy technicznej dotyczącej jakości wykonywanych prac związanych z pozyskaniem danych oraz weryfikację ich poprawności przed zasileniem danych do systemu informatycznego EGiB w ramach Projektu: „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Jarocinie” dla jednostek ewidencyjnych: Kotlin (12 obrębów), Jarocin – obszar wiejski (16 obrębów) oraz weryfikacja istniejących zbiorów danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla jednostek ewidencyjnych: Jarocin – miasto, Żerków – miasto, Jarocin – obszar wiejski (5 obrębów). Zakres prac obejmuje bieżącą kontrolę prac terenowych, kameralnych i prawnych w trakcie trwania niniejszego zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi technicznymi będącymi załącznikiem do SIWZ dla przedmiotowych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w PKO BP S.A. nr rachunku 72 1020 2212 0000 5202 0120 9295, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu R.RI.272.14.2017.BU”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 5 i 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach