Powiat Jarociński ogłasza przetarg
- Adres: 63200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
- Data zamieszczenia: 2017-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
al. Niepodległości 10-12
63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 627 472 920, fax. 627 473 337 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy technicznej danych EGiB w ramach Projektu: Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Jarocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie analizy technicznej dotyczącej jakości wykonywanych prac związanych z pozyskaniem danych oraz weryfikację ich poprawności przed zasileniem danych do systemu informatycznego EGiB w ramach Projektu: „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w pzgik w Starostwie Powiatowym w Jarocinie” dla jednostek ewidencyjnych: Kotlin (12 obrębów), Jarocin – obszar wiejski (16 obrębów) oraz weryfikacja istniejących zbiorów danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla jednostek ewidencyjnych: Jarocin – miasto, Żerków – miasto, Jarocin – obszar wiejski (5 obrębów). Zakres prac obejmuje bieżącą kontrolę prac terenowych, kameralnych i prawnych w trakcie trwania niniejszego zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi technicznymi będącymi załącznikiem do SIWZ dla przedmiotowych prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w PKO BP S.A. nr rachunku 72 1020 2212 0000 5202 0120 9295, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu R.RI.272.14.2017.BU”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 5 i 6 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2022-08-26 - Okresowy przegląd i kontrola szczelności instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolą przewodów spalinowych i wentylacyjnych dla pomieszczeń z urządzeniami gazowymi w budynkach dydaktycznych, domach studenckich i mieszkaniach służbowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2021-02-02 - Okresowy przegląd i kontrola szczelności instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolą przewodów spalinowych i wentylacyjnych dla pomieszczeń z urządzeniami gazowymi w budynkach dydaktycznych, domach studenckich i mieszkaniach służbowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2020-11-20 - wykonanie przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt.2 Prawo Budowlane.
Dodano: 2020-09-24 - wykonanie przeglądów okresowych rocznych, ogólnobudowlanych 5 - letnich w branży ogólnobudowlanej, przeglądów rocznych stanu technicznego instalacji gazowych oraz przeglądów 5 - letnich instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części
Dodano: 2020-08-13 - Wykonanie przeglądów okresowych rocznych, ogólnobudowlanych 5 - letnich w branży ogólnobudowlanej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2019-10-21 - Kontrola okresowa przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., na terenie POK3
Dodano: 2019-08-12 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na II części.
Dodano: 2019-07-19 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na II części
Dodano: 2019-07-01 - Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania – zasobu nieruchomości będącego we władaniu ZKZL Sp. z o.o. - V części
Dodano: 2019-06-14