Przetargi.pl
Wykonanie analizy procesowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 16 535
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Artura Grottgera 4
    20-029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 16 535
    REGON: 43101917000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy procesowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy i optymalizacja procesów realizowanych w UMWL z wykorzystaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD). 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie analizy stanu bieżącego oraz zidentyfikowanie procesów, 2) wykonanie modelowania i opisu wszystkich procesów 3) przedstawienie wniosków optymalizacyjnych zgodnie z najlepszymi praktykami, w tym: a) przedstawienie metod raportowania efektywności realizacji poszczególnych procesów, b) przedstawienie wniosków optymalizacyjnych przebiegu procesów z wykorzystaniem EZD, mające charakter propozycji usprawnień analizowanych procesów. Usprawnienia mają dotyczyć całego procesu lub poszczególnych jego elementów i muszą odnosić się do celowości, efektywności i skuteczności danego procesu, a także alternatywnej alokacji zasobów niezbędnych do jego realizacji. c) przedstawienie propozycji modyfikacji systemu EZD, obejmujących szczegółowy opis zmodyfikowanego procesu, jego model, przebieg działania oraz zależności. d) przedstawienie propozycji zastąpienia narzędzia wspierającego całe procesy lub ich część z EZD na narzędzia Microsoft 386 oraz system helpdesk będące w posiadaniu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach