Przetargi.pl
Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.

Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Nowomiejski 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE
    Rynek Nowomiejski 28
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 385314450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecfcamerimage.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Sporządzona Analiza musi zawierać co najmniej następujące elementy: 4.1 . Analiza potencjału ekonomicznego ECFC:a. Opis rynku – przegląd rynku, najważniejsze obiekty oparte o działalność festiwalową w Polsce i Europie, analiza trendów i zachowań konsumenckich, preferencji oraz innych czynników wpływających na rynek, przykłady spoza Europy będą mile widziane. b. Benchmarking – opracowanie modelu kapitału marki. Najlepsze praktyki – przedstawienie analizy działalności wybranych centrum (forma prawna, struktura organizacyjna, funkcje, zakres działań), rekomendacja koncepcji optymalizacji działań dla ECFC, w tym dotyczącej przyszłej struktury organizacyjnej. c. Analiza potencjału ECFC (od funkcji do produktów) oraz otoczenia w kontekście europejskim – dostępność komunikacyjna i infrastruktura usług turystycznych oraz rynku spotkań.d. Analiza możliwości funkcjonowania ECFC w tzw. branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions – spotkania, imprezy motywacyjne, konferencje, imprezy targowe).e. Analiza finansowa i ekonomiczna, w tym analiza kosztów i korzyści (przychodów) oraz skutków finansowych realizacji Inwestycji, z uwzględnieniem prognozy kosztów i przychodów operacyjnych w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.f. Analiza potencjału ECFC, przedstawiająca wpływ, jaki inwestycja może mieć na rozwój regionu, wraz z prognozą wpływu inwestycji na rozwój przedsiębiorstw działających w Toruniu oraz Województwie Kujawsko-Pomorskim wraz z analizą potencjalnego wzrostu dochodów podatkowych samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz miasta Torunia (m.in. z tytułu podatków CIT i PIT) w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.g. Analiza wzrostu wartości marki Miasta Torunia oraz Województwa Kujawsko-Pomorskiego związanego z funkcjonowaniem ECFC wraz z szacunkową wyceną ekwiwalentów reklamowych generowanych przez ECFC na rzecz obu wskazanych jednostek samorządu w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.4.2. Opracowanie koncepcja strategii marki ECFCa. Grupy docelowe marki – identyfikacja i charakterystyka grup docelowych, segmentacja rynku.b. Tożsamość i idea marki – określenie wewnętrznej i zewnętrznej tożsamości marki. „Big idea marki” ECFC.c. Pozycjonowanie marki – odbiorcy marki, propozycja wartości marki, poziomy korzyści odbiorców, określenie osobowości marki.d. Rekomendacje komunikacji marki – określenie celów komunikacyjnych dla grup docelowych, opracowania konceptów komunikacyjnych, rekomendacje komunikacji na etapach inwestycji.4.3. Strategii komercjalizacji ECFC a. Architektura oferty marki – określenie kategorii produktowych i produktów marki ECFC.b. Rekomendacje rynków i kanałów dystrybucji oferty marki.c. Rekomendacje rynków i kanałów dystrybucji oferty w zakresie branży „MICE”, w zakresie branży kultury oraz w zakresie branży przemysłów kreatywnych.d. Wskazanie kluczowych partnerów i określenie ich ról.e. Plan organizacyjny, zadania i zakres działania – plan działania uwzględniający elementy strategii w tym narzędzia, rynki i wynik analizy SWOT; zdefiniowanie kluczowych zadań w odniesieniu do kształtu ECFC oraz realizowanych przez nie funkcji; ryzyko i zagrożenia realizacji strategii; mierniki, ewaluacja i ocena stopnia wykonania strategii.5. Prezentacja Analizya. Konsultacje projektowe z Zamawiającym, b. Spotkanie podsumowujące z przedstawicielami Zamawiającego, prezentacja Analizy,c. Udział Wykonawcy i jego przedstawicieli (minimum 4 osoby) w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w Toruniu, a dotyczących merytorycznie opisanego w pkt. 4 zadania (nie mniej niż 2 takie spotkania), w tym przynajmniej dwóch przedstawicieli branży „MICE” oraz przynajmniej dwóch przedstawicieli reprezentujących środowisko naukowe przynajmniej w randze doktora każda, przy czym przynajmniej jedna osoba musi reprezentować środowisko naukowe z miejsca realizacji projektu.d. Ogólnopolska konferencja branżowa w Toruniu podsumowująca wyniki Analizy z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego oraz specjalistów i ekspertów w zakresach objętych Analizą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 analizy strategii, zakończone i odebrane przez zleceniodawcę dla obiektów konferencyjno-eventowych w zakresie ich funkcjonowania i zarządzania w Polsce i/lub za granicą – dla podmiotu komercyjnego lub jednostki sektora finansów publicznych publicznego2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia będącej przedmiotem zamówienia skieruje minimum:2 osoby mające doświadczenie w ramach branży MICE w Polsce i/lub za granicą wyrażone poprzez:a) doświadczenie potwierdzone przez wykazanie się przynajmniej 3 publikacjami naukowymi dotyczącymi ww. branży przez obie osoby.b) lub posiadanie przynajmniej 1 międzynarodowego certyfikatu związanego z branżą MICE(np. CMM, CITE czy CIS) przez przez obie osoby.Dopuszcza się spełnienie warunku doświadczenia w taki sposób aby każda z dwóch osób, spełniała warunek z pkt a) lub z pkt b)Doświadczenie potwierdzone publikacją naukową należy rozumieć jako występowanie w roli autora opracowań lub współautora szerszego opracowania ze wskazaniem że osoby wymienione są autorami części/rozdziału opracowania w zakresie referowanego wymogu.Definicje publikacji naukowej należy rozumieć zgodnie z rekomendacją: POLon (https://polon.nauka.gov.pl/siec-polon) jako kluczowej jednostki dla oceny działalności naukowej.3 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia będącej przedmiotem zamówienia skieruje minimum 1 osobę mające doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 opracowania w zakresie jednej z analiz/strategii:a) analizę potencjału gospodarczo-społecznegob) strategii rozwoju,c) strategii marketingowej,d) strategii markie)strategii komercjalizacji- dla podmiotu komercyjnego lub jednostki sektora finansów publicznychOsoby wymienione w pkt.2 i 3 winny posiadać wykształcenie minimum wyższe magisterskie prawnicze lub ekonomiczne.Uwaga! osoba wykazana w formularzu ofertowym (załącznik nr 4) w zakresie doświadczenia winna być tą samą osobą wskazaną w załączniku nr 6.(Wykaz osób stanowi załącznik numer 6 do SWZ).Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach art. 117 ust. 3 Pzp. mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ.Potencjał podmiotu trzeciegoWykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowejlub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wrazz ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie /oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZPowyższe warunki dot. zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub w przypadku polegania na udostępnionych Wykonawcy zasobach podmiotu trzeciego, mogą być spełniane łącznie w zakresie zawodowym (sumowanie potencjałów osób skierowanych do realizacji w ppkt 4.2 ), z zastrzeżeniem braku możliwości łącznego spełnienia warunku wykonywanych usług określonych w pkt. 4.1 (nie stosuje się sumowania potencjału odpowiednio w zakresie ilości usług ich wielkości, zakresu określonych powyżej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną