Przetargi.pl
Wykonanie analizy porealizacyjnej oraz monitoringu funkcjonalności i efektywności zaprojektowanego przejścia dla zwierząt przez okres min. 3 lat na Nowym przebiegu drogi krajowej nr 21 w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy porealizacyjnej oraz monitoringu funkcjonalności i efektywności zaprojektowanego przejścia dla zwierząt przez okres min. 3 lat na Nowym przebiegu drogi krajowej nr 21 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy porealizacyjnej Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku zgodnie z zapisami decyzji środowiskowej RDOŚ-Gd-WOO.4210.91.53.2011.AT z dnia 18.10.2013 r., która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części stanowiące trzy odrębne zadania: 1) Zadanie nr 1 pn.: Monitoring funkcjonalności i efektywności przejścia dla zwierząt w trasie Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku; 2) Zadanie nr 2 pn.: Analiza porealizacyjna Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku - pomiar dopuszczalnego poziomu hałasu; 3) Zadanie nr 3 pn.: Analiza porealizacyjna Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku - badanie jakości oczyszczanych wód opadowych. 3. ZADANIE NR 1: MONITORING FUNKCJONALNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI PRZEJŚCIA DLA ZWIERZĄT W TRASIE NOWEGO PRZEBIEGU DROGI KRAJOWEJ NR 21 W SŁUPSKU: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu przejść dla zwierząt pod kątem wykorzystywania ich przez poszczególne gatunki zwierząt na odcinku Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku zgodnie z zapisami decyzji środowiskowej RDOŚ-Gd-WOO.4210.91.53.2011.AT z dnia 18.10.2013 r. 2) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu przejść dla zwierząt w latach 2016-2019. Przedmiotem badania jest jedno przejście dla zwierząt, znajdujące się w kilometrze 1+072 Etapu III Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 - droga łącząca ul. Braci Staniuków i ul. Portową. 3) Celem zadania jest sprawdzenie skuteczności zastosowanych rozwiązań tj. przejść umożliwiających migrację zwierząt (w tym płazów) na odcinku Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku. 4. ZADANIE NR 2: ANALIZA POREALIZACYJNA NOWEGO PRZEBIEGU DROGI KRAJOWEJ NR 21 W SŁUPSKU - POMIAR DOPUSZCZALNEGO POZIOMU HAŁASU: 1) Przedmiotem zamówienia jest analiza porealizacyjna w zakresie oceny dotrzymywania standardów jakości środowiska w zakresie dopuszczalnych poziomów hałasu, na terenach podlegających ochronie akustycznej (zabudowa mieszkaniowa), potwierdzającą skuteczność zastosowanych rozwiązań przy budowie Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku. 2) Zakres prac: a) Obowiązek przeprowadzenia analizy porealizacyjnej dla przedmiotowego odcinka drogi nałożony został decyzją z RDOŚ-Gd-WOO.4210.91.53.2011.AT, b) W zakres niniejszego opracowania wchodzi pomiar hałasu na terenach podlegających ochronie akustycznej (zabudowa mieszkaniowa), potwierdzającą skuteczność zastosowanych rozwiązań. 5. ZADANIE NR 3: ANALIZA POREALIZACYJNA NOWEGO PRZEBIEGU DROGI KRAJOWEJ NR 21 W SŁUPSKU - BADANIE JAKOŚCI OCZYSZCZANYCH WÓD OPADOWYCH: 1) Przedmiotem zamówienia jest analiza porealizacyjna w zakresie oceny dotrzymywania standardów jakości środowiska w zakresie oczyszczania wód opadowych oraz ocenę skuteczności zastosowanych rozwiązań przy budowie Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 w Słupsku przeciwdziałających zanieczyszczeniom wód opadowych. 2) Zakres prac: a) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać pomiary stężenia zanieczyszczeń w odprowadzanych wodach opadowych z analizowanego odcinka drogi wraz z opracowaniem i analizą wyników. Pomiary należy wykonać dla następujących substancji: - zawiesina ogólna, - węglowodory ropopochodne, b) Pomiary zanieczyszczeń w wodach opadowych i roztopowych z dróg krajowych powinny być wykonane w okresie, w którym istnieje możliwość poboru próbek wody z wylotów instalacji oraz zmierzenia natężenia przepływu, c) Pomiary należy wykonać: - na wylocie do odbiornika (przepust pod drogą znajdujący się w kilometrze 1+288 Etapu III Nowego Przebiegu Drogi Krajowej nr 21 - droga łącząca ul. Braci Staniuków i ul. Portową), - przed każdym zespołem urządzeń oczyszczających tj. przed separatorem SEP1 znajdującym się po zachodniej stronie przepustu i przed separatorem SEP2 znajdującym się po wschodniej stronie przepustu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7. Wykonawca na każdym etapie prac zobowiązany jest do uzgodnień zakresu prac z Zamawiającym. 8. Dane do opracowania dokumentacji, badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do ich sporządzenia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące opracowań oraz ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji zamówienia. 10. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, wykwalifikowanych pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 12. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 13. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 14. PODWYKONAWSTWO: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907145000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc polskich złotych 00/100), 2) dla zadania nr 2 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc polskich złotych 00/100), 3) dla zadania nr 3 - 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach