Przetargi.pl
Wykonanie analizy obszaru oraz projektu i strategii rozwoju narzędzi nowoczesnej komunikcji.

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 237 00 00 , fax. 022 237 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Tamka 3 3
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 237 00 00, fax. 022 237 00 99
    REGON: 14097129300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy obszaru oraz projektu i strategii rozwoju narzędzi nowoczesnej komunikcji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) prace inicjujące realizację zamówienia; 2) przeprowadzenie badań potrzeb i wymagań w zakresie wykorzystania NNK w podziale na dwie zasadnicze kategorie użytkowników: a) wewnętrzni - kadry publicznych służb zatrudnienia (poziom centralny, wojewódzki i powiatowy), b) zewnętrzni - w tym: pracodawcy, bezrobotni i osoby poszukujące pracy, instytucje szkoleniowe, instytucje dialogu społecznego, instytucje partnerstwa lokalnego oraz organizacje komercyjne działające w ramach rynku pracy; 3) przeprowadzenie przeglądu obecnie wykorzystywanych narzędzi komunikacji; 4) organizację seminarium, na którym zostaną zaprezentowane i przedyskutowane wyniki badań, analiz i przeglądu (pkt. 1 - 3) przeprowadzonych przez Wykonawcę; 5) opracowanie strategii rozwoju, wykorzystania i upowszechnienia NNK; 6) wykonanie projektu implementacji NNK; 7) opracowanie harmonogramu i ścieżki przejścia do projektowanego rozwiązania 8) opracowanie koncepcji utworzenia i organizacji zespołu, administrującego i moderującego informacje, treści, wiedzę, zawartość baz danych, które będą przekazywane za pomocą NNK, w tym określenie jego zadań i kompetencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 721100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali należycie co najmniej: i)2 badania ilościowe o zasięgu ogólnopolskim, każde badanie na próbie minimum 1.000 osobowej, ii)2 badania jakościowe o wartości co najmniej 50.000,00 złotych brutto każde, iii)1 usługę o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto, która polegała na opracowaniu strategii komunikacji społecznej, komunikacji marketingowej lub zarządzania marką, iv)1 usługę o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, która polegała na zaprojektowaniu portalu, bądź wortalu internetowego, b)dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z minimum 10 osób, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, spełniających następujące, minimalne warunki: i)kierownik projektu (1 osoba), która będzie odpowiedzialna za koordynację wszystkich prac związanych z realizacją zamówienia po stronie Wykonawcy, wymagania: -udział, jako kierownik projektu lub zastępca kierownika projektu w realizacji co najmniej 2 projektów zrealizowanych zgodnie z metodyką PRINCE2 lub inną równoważną, -doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, w tym co najmniej 1 projektu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, ii)ekspert ds. badań (1 osoba), który będzie odpowiedzialny za koordynację wszystkich działań związanych z przeprowadzeniem badań lub przeglądów, wymagania: -doświadczenie w kierowaniu minimum 3. projektami lub ich wydzielonymi komponentami związanymi z badaniami ilościowymi i jakościowymi opinii publicznej, iii)specjalista ds. badań ilościowych (min. 1 osoba), który będzie odpowiedzialny za koordynację badań ilościowych realizowanych w ramach zamówienia, posiadającego: -doświadczenie w realizacji 3 projektów lub ich wydzielonych komponentów polegających na realizacji badań ilościowych oraz analizach statystycznych i interpretacji danych ilościowych, iv)specjalista ds. badań jakościowych (min 1 osoba), który będzie odpowiedzialny za koordynację badań jakościowych realizowanych w ramach zamówienia, posiadającego: -doświadczenie w 3 projektach polegających, na stanowisku kierowniczym w zakresie realizacji badań jakościowych oraz prowadzeniu analiz i interpretacji danych jakościowych, v)ekspert ds. portali-wortali internetowych (min. 1 osoba), który posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji głównego architekta w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, w co najmniej 2 projektach informatycznych dotyczących budowy portali-wortali internetowych, vi)ekspert merytoryczny ds. rynku pracy (min. 1 osoba), który posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji analityka lub projektanta w zakresie systemów wymiany danych dotyczących rynku pracy, w tym m.in. pośrednictwa pracy, vii)analityk (min. 2 osoby), który posiada udokumentowane doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, w pełnieniu funkcji analityka odpowiedzialnego za: -przeprowadzanie analiz procesów biznesowych dla potrzeb projektowania systemów informatycznych, -analizę oraz weryfikację dokumentów i produktów związanych z procesem projektowania, budowy, wdrożenia oraz rozwoju systemów informatycznych. viii)specjalista od zabezpieczeń serwerów wirtualnych lub stron internetowych (min. 1 osoba), posiadającą doświadczenie we wdrażaniu systemów zabezpieczających portali internetowych, ix)specjalista ds. jakości (min. 1 osoba), który posiada: -akredytowany certyfikat audytora systemów informatycznych, -doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania w pełnieniu funkcji osoby odpowiedzialnej za kontrolę jakości, w co najmniej 2 projektach informatycznych, każdy o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 250.000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza zgłoszenie zespołu osób, który łącznie będzie spełniał wymagania określone w podpunkcie B, lit. b, tiret iii oraz iv. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenia o: -spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, -niepodleganiu wykluczeniu w z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ, c)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, d)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, e)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług, o których mowa w lit. c musi obejmować co najmniej sześć usług spełniających warunki określone w pkt. 3.1 podpunkt B lit. a). Zamawiający dopuszcza, że poszczególne usługi mogą występować w ramach jednego kontraktu. Wykaz osób, o którym mowa w lit. d powinien obejmować co najmniej dziesięć osób spełniających warunki określone w pkt 3.1 podpunkt B lit. b) i musi zawierać informacje o doświadczeniu i kwalifikacjach osób, niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w tym punkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wstępny projekt NNK
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach