Przetargi.pl
Wykonanie analizy falowania przy założeniu poszerzenia przejścia pilotowego w Porcie Gdynia

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 627 40 36 , fax. 058 6274578
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 627 40 36, fax. 058 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Port Morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy falowania przy założeniu poszerzenia przejścia pilotowego w Porcie Gdynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy falowania przy założeniu poszerzenia przejścia pilotowego w Porcie Gdynia, która posłuży do opracowania dokumentacji dla projektu pn. Pogłębienie toru podejściowego i akwenów wewnętrznych Portu Gdynia - Etap I-III. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę statystyczną falowania wiatrowego na przedpolu portu w Gdyni, celem przyjęcia określonych parametrów falowania, jako warunków brzegowych do obliczenia falowania wewnątrz portu. Należy wytypować główne determinujące falowanie kierunki podchodzenia fali do portu (dla poszczególnych wartości prędkości wiatru); 2) obliczenie falowania wewnątrz portu, oparte na modelu matematycznym dla poszczególnych wariantów: a) wariant 0 - dla aktualnego stanu toru podejściowego, batymetrii, nabrzeży i basenów portowych, b) wariant I - dla toru podejściowego o szerokości w dnie 150 m, pogłębionego do rzędnej -17,0 m; awanportu oraz Kanału Portowego w obecnych parametrach (szerokość) pogłębionych do głębokości 16,00 m; dla poszerzenia przejścia pilotowego w granicach od 20 do 50 m z podziałem co 10 m od strony Ostrogi Oksywskiej c) wariant II - dla toru podejściowego poszerzonego w dnie do 280 m, pogłębionego do rzędnej -17,0 m; awanportu oraz Kanału Portowego w pełnej szerokości pogłębionych do głębokości 16,00 m; dla poszerzenia przejścia pilotowego w granicach od 20 do 50 m z podziałem co 10 m od strony Ostrogi Oksywskiej; 3) opracowanie wytycznych projektowych dla wykonania wielowariantowego projektu koncepcyjnego pogłębienia akwenów wewnętrznych Portu Gdynia z zaleceniami dotyczącymi zastosowania rozpraszania fal. 3. Opis założeń projektowych: 1) obliczenia muszą uwzględniać: a) efekt spłycania dna, b) refrakcję falowania, c) dyfrakcję wokół konstrukcji hydrotechnicznych, d) załamywanie się fal, e) współoddziaływanie pomiędzy poszczególnymi składowymi widma falowego, f) dyssypację energii fal, g) odbicia fal od falochronów i budowli usytuowanych wewnątrz portu, h) interpretację falowania w ujęciu częstotliwościowo-kierunkowym(widmowym), i) rozkład energii ruchu falowego( widmo energii); 2) przedstawione warianty I i II muszą uwzględniać: a) zrealizowanie inwestycji, przy uwzględnieniu następujących założeń : dok pływający SMW zostanie zlokalizowany w istniejącej wnęce skipowej, znajdującej się w narożniku nabrzeży Południowego II i Zachodniego, po wykonaniu rozbiórki istniejących konstrukcji i wykonaniu obudowy nowej niecki dostosowanej do wymogów doku, przebudowanie istniejącej wnęki z zachowaniem jedynie podobnego układu ideowego budowli, wykonanie robót czerpalnych dla wykopania niecki dokowej w rejonie obrotnicy nr 3, rozbiórka Pirsu nr III (nabrzeża Gościnnego) na długości 240 m, rozbiórka głowicy Pirsu nr II na długości około 25 m, wyrwanie dalb dokowych, rozebranie umocnienia dna stacji prób na uwięzi, przebudowa nabrzeża Południowego II na długości 40 m w rejonie doku dla głębokości -16,0 m, przebudowa nabrzeża Zachodniego I na długości 30 m w rejonie doku dla głębokości -16,0 m, wykonanie nowych dalb dokowych we wnęce dokowej, wykonanie niecki dokowej pod nowe stanowisko o głębokości 16,00 m i wymiarach 170 m x 55 m, b) przebudowanie nabrzeża Norweskiego pod nowe stanowisko przeładunkowe przy założeniu głębokości przy nabrzeżu -15,50 m, c) zabezpieczenie główek wejściowych oraz pogłębienie wejścia głównego do portu na całej szerokości, d) głębokość -16,00 m na obrotnicy nr 2 o średnicy 480 m, e) pogłębienie basenu IV do rzędnej -16,00 m (z podwariantem częściowego wykonania pogłębienia c.a. 100 m od wejścia do basenu), f) głębokość -16,00 m w basenie III w zakresie przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ, g) głębokość -16,00 m w basenie V w zakresie przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ, h) wybudowanie w basenie IV Terminalu Promowego (lokalizacja przedstawiona na załączniku nr 5 do SIWZ, przy czym szczegóły dotyczące planowanej zabudowy zostaną przekazane przy podpisaniu umowy), Przebudowę do rzędnej -15,50 nabrzeża Polskiego na pozostałym odcinku (nieobjętym budową Terminalu Promowego) lub z podwariantem przyjęcia skarp 1:3 zabezpieczających, i) przebudowanie nabrzeża Indyjskiego na odcinku ~500 mb do rzędnej -15,50 m, na pozostałym odcinku wykonanie skarp 1:3 zabezpieczających w odległości ~50 m od konstrukcji, j) wykonanie skarp 1:3 zabezpieczających w odległości ~50 m wzdłuż nabrzeża Rotterdamskiego, k) przebudowanie nabrzeża Rumuńskiego na odcinku ~350 mb do rzędnej -15,50 (dokumentacja projektowa do wglądu) z drugim wariantem przebudowy na odcinku 580 mb- mierząc od nabrzeża Słowackiego, l) wykonanie skarp 1:3 zabezpieczających wzdłuż nabrzeża Stanów Zjednoczonych, rampy ro-ro B, nabrzeża Czeskiego w odległości ~50 m od konstrukcji, m) przebudowanie nabrzeża Duńskiego do rzędnej -13,50 m, n) przebudowanie nabrzeża Szwedzkiego ~500m mierząc od nabrzeża Duńskiego do głębokości -15,50 m (dokumentacja do wglądu), na pozostałym odcinku należy przyjąć skarpę o nachyleniu 1:3, o) wykonanie wzdłuż konstrukcji przyległych do kanału: dla wariantu I - skarp 1:3 zabezpieczających, dla wariantu II- głębokości -16,00 m w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów, p) dla wariantu I i II przebudowanie wejścia głównego z pozostawieniem szerokości 150m pomiędzy główkami; 3) opracowanie musi zawierać analizę dotyczącą konieczności redukcji falowania wewnątrz portu poprzez zastosowanie konstrukcji redukującej falowanie, zlokalizowanej po stronie Ostrogi Oksywskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach