Przetargi.pl
wykonanie analiz wody z magistrali wodociągowej i ujęć wody w Unieściu i Łazach oraz ścieków surowych i oczyszczonych, osadu czynnego i ustabilizowanego z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie oraz wód jeziora Jamno.

Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, Unieście, ul. Świerczewskiego 44
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 31 89 750 , fax. 0-94 31 89 750
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o.
    Unieście, ul. Świerczewskiego 44 44
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 31 89 750, fax. 0-94 31 89 750
    REGON: 32041970200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie analiz wody z magistrali wodociągowej i ujęć wody w Unieściu i Łazach oraz ścieków surowych i oczyszczonych, osadu czynnego i ustabilizowanego z oczyszczalni ścieków w Unieściu i Kiszkowie oraz wód jeziora Jamno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. wykonanie analiz wody z magistrali wodociągowej Koszalin - Mielno w komorze BOWiD Koszalin, przy zbiorniku ul. Przemysłowa w Mielnie, komorze przy DPS w Mielnie, szkoły podstawowej i komory w Sarbinowie oraz punktów w Gąskach przy ul. Wczasowej 3 i Niegoszcz 28,w GOPS Mielno, GOPS Unieście oraz punktu poboru w Łazach przy ul. Mieleńskiej 10 w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 1; 2. wykonanie analiz z ujęcia wody w Łazach, hydroforni w Unieściu, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 2; 3. wykonanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych - średniodobowych z oczyszczalni ścieków w Unieściu, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 3 ; 4. wykonanie analiz osadu czynnego - z oczyszczalni ścieków w Unieściu, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 4; 5. wykonanie analiz ścieków surowych i oczyszczonych - średniodobowych z oczyszczalni ścieków w Kiszkowie, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał.Nr 5; 6. wykonanie analiz osadu czynnego - z oczyszczalni ścieków w Kiszkowie, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 6; 7. wykonanie analiz wód Jeziora Jamno, w zakresie i z częstotliwością zgodną z zał. Nr 7; 8. Wykonanie analiz osadu ustabilizowanego z oczyszczalni ścieków w Unieściu z częstotliwością zgodną z zał. Nr 8; 9. Wykonanie analiz osadu ustabilizowanego z oczyszczalni ścieków w Kiszkowie z częstotliwością zgodną z zał. Nr 9;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się należytym wykonaniem w ostatnich trzech latach, min 3 analiz o zakresie i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 3. posiadają udokumentowany system jakości prowadzonych badań wody i ścieków zatwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną (PCA lub innej równoważnej jednostki certyfikującej) 4. posiadają akceptację Państwowej Inspekcji Sanitarnej na wykonywanie badań wody w zakresie objętym zmówieniem, 5. posiadają laboratorium zlokalizowane w odległości nie większej niż 250 km od siedziby Zamawiającego, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży lub będzie partycypował w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenie do występowania o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata min 3 analiz o zakresie i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Potwierdzenie posiadania udokumentowanego systemu jakości prowadzonych badań wody i ścieków zatwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną (PCA lub innej równoważnej jednostki certyfikującej). 3. Potwierdzenie posiadania akceptacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej na wykonywanie badań wody w zakresie objętym zmówieniem. 4. Oświadczenie o podwykonawcach i zakresie podzlecanych analiz - łączna ilość analiz podzlecanych w roku nie może przekroczyć 30 % ogólnej ilości analiz przewidzianych na rok. Podzleceniu nie podlegają analizy bakteriologiczne wody. 5. Oświadczenie wykonawcy o lokalizacji (nazwa miejscowości i odległość od siedziby Zamawiającego) laboratorium. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) pełnomocnictwo ustanawiające reprezentacje wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta winna zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną(e) do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach