Przetargi.pl
Wykonanie analiz laboratoryjnych. Spr. 4/VIII/2009

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6266154 , fax. (058) 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna 8b 8b
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6266154, fax. (058) 620 71 44
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analiz laboratoryjnych. Spr. 4/VIII/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) pobieranie prób ścieków i wody z basenów portowych oraz wykonanie analiz laboratoryjnych; ilość prób do pobrania przez wykonawcę, częstotliwość poborów oraz ilość i zakres oznaczeń zleconych do wykonania w tych prób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 719000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c) Posiadają lub współpracują (potwierdzone umową) z laboratorium posiadającym certyfikat akredytacji PCA w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) w zakresie badań określonych umową, w myśl art. 147 a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.), d) Złożą oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Harmonogramem zleconych badań i Harmonogramem i zakresem zleconych prac - osady ściekowe, e) Złożą oświadczenie, że badania laboratoryjne wykonywane będą w laboratorium posiadającym akredytację PCA przez cały okres obowiązywania umowy, f) Złożą oświadczenie, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez pracowników o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, 2. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Harmonogramem zleconych badań i Harmonogramem i zakresem zleconych prac - osady ściekowe, d) oświadczenie wykonawcy, że badania laboratoryjne wykonywane będą w laboratorium posiadającym akredytację PCA przez cały okres obowiązywania umowy, e) certyfikat akredytacji PCA w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) w zakresie badań określonych umową, w myśl art. 147 a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.). W przypadku gdy wykonawca nie posiada własnego laboratorium do oferty należy załączyć w/w certyfikat podmiotu, z którym wykonawca będzie współpracował podczas realizacji zamówienia w zakresie badań określonych umową oraz załączyć umowę regulującą współpracę pomiędzy wykonawca a tymże podmiotem, f) oświadczenie wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez pracowników o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż wartość złożonej oferty), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie, że usługi wykonane były z należytą starannością należy załączyć referencje, h) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów nr 605 z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach