Przetargi.pl
Wykonanie alejek parkowych i oczka wodnego w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie alejek parkowych i oczka wodnego w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie alejek parkowych i oczka wodnego w nowej części Parku Solankowego w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót - przebudowa istniejacego wjazdu od strony ul. Macieja Wierzbińskiego oraz wykonanie alejki parkowej łączącej ul. Macieja Wierzbińskiego z ul. Rąbińską (obok Sanatorium Modrzew) długości 666,37 m, wraz z oświetleniem: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne; 2) wykonanie nawierzchni alejki z kostki betonowej wibroprasowanej (pow. 3.737 m2), na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z betonu, warstwie odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem, 3) wykonanie obrzeży betonowych; 4) wykonanie trawników - 2.166 m2; 5) montaż ławek wiedeńskich - 10 szt. oraz koszy parkowych - 4 szt. 6) wykonanie oświetlenia alejki - 16 słupów oświetleniowych Zakres robót - budowa alejek parkowych wraz z ich oświetleniem oraz oczka wodnego w nowej części Parku Solankowego: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni; 2) roboty przygotowawcze - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wycinka drzew; 3) roboty ziemne; 4) wykonanie alejek parkowych dł. 6.541,6 m, ronda i ścieżek rowerowych dł. 3.724,07 m o nawierzchni z kostki betonowej o fakturowanym boku (pow. alejek - 24.551,95 m2, pow. ronda - 499,08 m2, pow. ścieżek rowerowych - 5.433 m2); 5) wykonanie trawników - 32.528 m2; 6) montaż ławek wiedeńskich - 115 szt. oraz koszy parkowych - 29 szt. 7) instalacja oświetlenia alejek - 173 słupy oświetleniowe, 8) budowa oczka wodnego-fontanny o pow. 7.566 m2; przyłącza wody i kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wykonanie alejki wokół zbiornika z kostki brukowej betonowej (pow. 548 m2) Część I zamówienia obejmuje budowę alejki parkowej łączącej ul. Macieja Wierzbińskiego z ul. Rąbińską, budowę alejek parkowych oznaczonych w projekcie budowlanym jako nr: 1a, 1b, 2-7, 8a, 9-13, 19, 23-24, 26-28, 32-33, 37-40; budowę ścieżek rowerowych oznaczonych w projekcie budowlanym jako nr: R1-R8, R12, R13, oczka wodnego-fontanny wraz z instalacjami oraz oświetlenia; Część II zamówienia obejmuje budowę pozostałych alejek parkowych i ścieżek rowerowych oraz alejki wokół oczka wodnego. Uwaga! Przedmiar robót nie uwzględnia podziału na część I i II zamówienia w zakresie budowy alejek parkowych i ścieżek rowerowych. Podziału tych robót na część I i II należy dokonać na podstawie projektu budowlanego. W zakres zamówienia(odpowiednio do części I i II) wchodzi również wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót. Inwestycja wymaga nadzoru archeologicznego, który zapewni Zamawiający. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót (STWiOR)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część I - 80 000,00 zł, część II - 30.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej - wadium - dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 07.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I - co najmniej dwie roboty budowlane, w zakres których wchodzą roboty branży drogowej oraz wykonanie zbiornika wodnego z instalacjami, o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł każda (dopuszcza się wykazanie wykonania wymienionych robót w jednym lub oddzielnych zadaniach); dla części II - co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej o wartości co najmniej 500.000,00 zł każda, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; a dla części I również instalacyjne w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: dla części I - 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy zł), dla części II - 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia budowlane z załączonymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis na listę jej członków; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5. Formularz ofertowy. 6. Kosztorys ofertowy. Zamawiający nie narzuca sposobu opracowania kosztorysu ofertowego, podstaw wyceny i norm. Kosztorys ofertowy ma obejmować kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach