Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy ogłasza przetarg
- Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4991800 , fax. 033 4991802
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy
ul. J. Fałata 2 2
43-360 Bystra, woj. śląskie
tel. 033 4991800, fax. 033 4991802
REGON: 00064092300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie aktualizacji i rozbudowy medycznego systemu informatycznego oraz świadczenie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego w zakresie kompletnego systemu informatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji i rozbudowy medycznego systemu informatycznego oraz świadczenie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego w zakresie kompletnego systemu informatycznego Specjalistycznego Zespołu Chorób Płuc i Gruźlicy w Bystrej. 2.Zakres zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1, stanowiącym integralną część siwz. 3.Warunki realizacji zamówienia określa niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, w tym wzory umów stanowiące integralną część siwz (załącznik nr 2 do siwz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 39 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium do sprawy nr 6/EZP/380/NON/1/2010. 5.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Potwierdzenie zrealizowania przelewu należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, oceniane wg sposobu dokonania oceny spełniania warunków opisanego w pkt. 2. 2.Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaże, że: a)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 a) - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 b) - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (tj. polegające na wdrożeniu oprogramowania dedykowanego dla jednostek ochrony zdrowia, obejmującego ruch chorych, pracownie diagnostyczne, laboratorium oraz zlecenia medyczne) i wartością (tj. o wartości brutto nie niższej niż połowa ceny oferty) przedmiotowemu zamówieniu; c)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 c) - dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia osobami posiadającymi wydane przez producenta oferowanego oprogramowania uprawnienia/autoryzację w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oferowanego oprogramowania (wszystkich aplikacji objętych przedmiotem zamówienia); d)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 d) - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 500 tys. zł;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnienieu warunków udziału w postępowaniu 2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 4)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju systemu informatycznego zarządzania sprzętem i infrastrukturą techniczną szpitala w obiektach przy al. Jana Pawła II 7 oraz ul. Krasickiego 21 wraz z zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą szkoleniową BZP/38/382-14/16
Dodano: 2016-06-20 - Usługa serwisowa dla urządzeń bezpieczeństwa sieci CISCO SYSTEMS oraz dla urządzeń sieciowych FORTINET (MERU NETWORKS) dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-06-16 - Usługa serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA/AMMS. Nr sprawy DZP.382.05.2016.
Dodano: 2016-05-31 - Asysta techniczna w zakresie obsługi technicznej systemu informatycznego zainstalowanego w Urzędzie Miasta Mikołów w zakresie pakietu Ratusz obejmujący aplikacje Finansowo Księgowe, Podatkowe, Kadry Płace, Środki Trwałe, Odpady Komunalne
Dodano: 2015-11-17 - Budowa strony internetowej Miasta Zabrze dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-10-12 - Kompleksowa usługa administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz
Dodano: 2015-09-29 - Kompleksowa usługę administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz.
Dodano: 2015-09-15 - Świadczenie usług ICT - nr postępowania KE / 01 / 04/ 15
Dodano: 2015-04-10 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem BANK TKANEK , BANK KRWI i oprogramowaniem wspomagającym w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2014-12-10 - Zakup opieki serwisowej dla systemu komputerowego pn. Elektroniczny Dziennik Urzędowy Wojewody Śląskiego wdrożonego w Wydziale Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Dodano: 2014-11-26