Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji danych przyrodniczych oraz opracowanie projektu planu ochrony Białowieskiego Parku Narodowego na lata 2011-2030

Białowieski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 17-230 Białowieża, ul. Park Pałacowy 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6812306
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białowieski Park Narodowy
    ul. Park Pałacowy 11 11
    17-230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 085 6812306
    REGON: 00012440000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji danych przyrodniczych oraz opracowanie projektu planu ochrony Białowieskiego Parku Narodowego na lata 2011-2030
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia pod nazwą Aktualizacja danych przyrodniczych oraz sporządzenie projektu planu ochrony Białowieskiego Parku Narodowego na lata 2011-2030, w zakresie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Na wykonanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium przetargowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: b )oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - zał nr 2; W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: c) w przypadku części zamówienia: III, IV, V, VI, VII, VIII wykaz wykonanych prac na terenie Puszczy Białowieskiej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zbliżonym charakterze(inwentaryzacje, badania naukowe, operaty ochrony lub zarządzania) do prac stanowiących przedmiot zamówienia - wymagana minimum 1 praca Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. d) w przypadku części zamówienia: I, II, IX, XI wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zbliżonym charakterze(strategie, plany, analizy, programy i koncepcje ochrony) do prac stanowiących przedmiot zamówienia - wymagana minimum 1 praca Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy przedłożą również: a) oświadczenie, iż oferent akceptuje treść umowy- zał. nr 3 - proszę potwierdzić podpisem projekt umowy po stronie WYKONAWCA b) harmonogram wypłat - zał. nr 6 do SIWZ Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą oni przedstawić( art.23 ust.2 Pzp): a) Wykaz podmiotów występujących wspólnie b)Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z zakresem pełnomocnictwa podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców c)Każdy uczestnik wspólnej oferty musi dołączyć do oferty stosowne dokumenty wymienione w pkt VI SIWZ 4.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach