Przetargi.pl
Wykonanie agrolotniczego zabiegu oprysku chemicznego w celu ograniczenia populacji szkodliwych owadów w lasach Nadleśnictwa Starachowice

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Krywki 14d
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2745384, 274 76 20 , fax. 41 2745384, 274 76 20
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice
    ul. Krywki 14d 14d
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2745384, 274 76 20, fax. 41 2745384, 274 76 20
    REGON: 29002010100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie agrolotniczego zabiegu oprysku chemicznego w celu ograniczenia populacji szkodliwych owadów w lasach Nadleśnictwa Starachowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania agrolotniczego zabiegu oprysku chemicznego w celu ograniczenia populacji szkodliwych owadów w lasach Nadleśnictwa Starachowice. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności ma na celu ograniczenie liczebności owadów doskonałych chrabąszcza majowego i chrabąszcza kasztanowca. Przewidywana, szacunkowa powierzchnia zabiegu wynosi 5390,07 ha i dotyczy terenu będącego w zarządzie Nadleśnictwa Starachowice, poprzez zastosowanie oprysków przy użyciu statków powietrznych. 3. Wykonanie umowy będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzach cenowych oraz ilość czynności rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę. 4. Kody według CPV: 60.44.10.00-1 Usługi natryskiwania z powietrza 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604410001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy 0/100). 11.2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą, w terminie do dnia 17.04.2015 r. do godz. 10°°, 11.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu na konto bankowe Zamawiającego o nr 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721, z dopiskiem wadium - opryski agrolotnicze. Kasa Nadleśnictwa nie przyjmuje wpłat gotówkowych b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania (wpływu) środków na rachunku Zamawiającego. Wymagane jest, aby Wykonawca do oferty załączył kopię przelewu z tytułu wadium. 11.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej powyżej w ust. 11.3. lit. b)-e) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert. Dokument może zostać załączony do oferty (w sposób umożliwiający jego zdeponowanie) lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pok. 14, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 11.6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, a także o zatrzymaniu wadium w przypadku ziszczenia się chociaż jednej z okoliczności, o których mowa poniżej w ust. 11.12. oraz 11.13. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.9 poniżej.. 11.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11.8. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_starachowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach