Przetargi.pl
Wykonanie adaptacji pomieszczenia pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni do nowego pomieszczenia oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego pod zastosowania biurowe

Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 7979317 , fax. (071) 7979318
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
    ul. Joannitów 6 6
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 7979317, fax. (071) 7979318
    REGON: 01544738200022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie adaptacji pomieszczenia pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni do nowego pomieszczenia oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego pod zastosowania biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczenia mieszczącego się w siedzibie DOW NFZ przy ul. Joannitów 6 na III piętrze oznaczonego numerem 308 pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni z pomieszczenia oznaczonego numerem 309 do nowego pomieszczenia oznaczonego numerem 308 oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego oznaczonego numerem 309 na cele biurowe. Szacunkowa wartość zamówienia nie wieksza niz 137.841,75 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2.: a) posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim charakterem uważa się wykonanie prac w nowobudowanym budynku lub przebudowa istniejących pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Przetwarzania Danych (Serwerownia) o powierzchni min. 30 metrów kwadratowych i o mocy zapotrzebowania serwerowni min. 50 kW oraz zawierająca:- instalacje elektryczna zawierającą UPS-y i agregat prądotwórczy, klimatyzację precyzyjną, system gaszenia gazem, system wczesnej detekcji dymu, podłogę techniczną, system SWiN, KD, CCTV. - Formularz Nr 2 b) zapewnić możliwość w stosownym czasie ( posiadania, dzierżawy, wynajęcia) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót. c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem zawodowym na tym stanowisku, d) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem zamówienia. 1.3.4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, 1.3.5. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 1.3.6. Przy ocenie spełniania warunków o których mowa w pkt 1.3.3 lit. a) -d) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą rozpatrywane dla każdego członka konsorcjum oddzielnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę przetargową sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. informacja o robotach budowlanych, wykonanych tj. w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 2 zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim charakterem uważa się wykonanie prac w nowobudowanym budynku lub przebudowa istniejących pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Przetwarzania Danych (Serwerownia) o powierzchni min. 30 metrów kwadratowych i o mocy zapotrzebowania serwerowni min. 50 kW oraz zawierająca:- instalacje elektryczna zawierającą UPS-y i agregat prądotwórczy, klimatyzację precyzyjną, system gaszenia gazem, system wczesnej detekcji dymu, podłogę techniczną, system SWiN, KD, CCTV. - Formularz Nr 2 3. Oświadczenie - Formularz Nr 3. oraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.605, zm.: DZ. U. 2008, Nr 188, poz. 1155): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach