Przetargi.pl
Wykonanie adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2010-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe zgodnie z projektem wykonawczym Projekt adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z dociepleniem ściany zachodniej i południowej autorstwa Studia PLUM s.c. Piotr Pleskot, Noemi Mezei ul. Meksykańska 8 m 92 Warszawa oraz Zespołu Usług Projektowych RAB Andrzej i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 8D 16 Warszawa. 1.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą 1.1.1.1. Roboty budowlane 1.1.1.1.1. wyburzenie istniejących ścianek działowych GK wraz z demontażem istniejącej stolarki drzwiowej 1.1.1.1.2. rozebranie istniejących sufitów podwieszanych wraz z wbudowanymi instalacjami wewnętrznymi 1.1.1.1.3. zdjęcie górnej warstwy okładziny ceramicznej z terakoty na parterze, a w miejscach projektowanych pomieszczeń mokrych także dolną warstwę gresu aż do podkładu betonowego 1.1.1.1.4. wybicie nowych otworów okiennych w ścianach południowej i zachodniej oraz w projektowanej łazience dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem koniecznych nadproży 1.1.1.1.5. postawienie nowych ścianek działowych gipsowo-kartonowych w celu wydzielenia pomieszczeń biurowych nr 02, 03, 04, 05, 06, 07, archiwum nr 15, serwera nr 17, pomieszczenia gospodarczego nr 10, łazienek z w.c. nr 11A, 11B, 12, 13 A, 13B, przedsionka nr 19 i komunikacji nr 20. Numeracja pomieszczeń zgodnie z dokładnością projektową 1.1.1.1.6. ułożenie posadzek z gresu i z wykładziny PCV w pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją projektową 1.1.1.1.7. licowanie ścian płytkami glazurowanymi na zaprawie klejowej (pom. gosp. i w.c.) 1.1.1.1.8. wykonanie nowych sufitów podwieszanych rozbieralnych i pełnych zgodnie z projektem 1.1.1.1.9. montaż okien z PCV od strony południowej i zachodniej budynku wraz z nawiewnikami i parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi 1.1.1.1.10. wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami na drzwi drewniane 1.1.1.1.11. montaż drzwi z PCV wysokoudarowego w kolorze białym w przedsionku 1.1.1.1.12. trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem ( pokoje biurowe, w.c., archiwum, serwer, komunikacja ) 1.1.1.2. Roboty sanitarne 1.1.1.2.1. wymianę instalacji c.w. i z.w. oraz instalacji kanalizacyjnej 1.1.1.2.2. wymianę instalacji c.o. 1.1.1.2.3. montaż instalacji wentylacji mechanicznej 1.1.1.3. Roboty elektryczne i teletechniczne 1.1.1.3.1. demontaż istniejącej instalacji elektrycznych osprzętu, oświetlenia i tablic z zabezpieczeniami 1.1.1.3.2. wymiany tablicy głównej TG i tablicy piętrowej TP 1.1.1.3.3. montaż opraw oświetleniowych i ich zasilania 1.1.1.3.4. montaż gniazd wtyczkowych 230 V i ich zasilania 1.1.1.3.5. instalacji siłowej obejmującej zasilanie i sterowanie wentylacją oraz urządzeniami klimatyzacji 1.1.1.3.6. instalacji przeciwporażeniowej i wyrównawczej 1.1.1.3.7. okablowania strukturalnego i sieci komputerowej 1.1.1.3.8. instalacji teletechnicznej Z projektu wyłącza się remont pomieszczeń nr 01, 08, 09, 14, 16, 18, 21 jak również prace zewnętrzne tj. remont schodów ewakuacyjnych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych oraz docieplenie ścian zachodniej i południowej budynku. 1.2. Wymagania dotyczące stolarki okiennej: okna PCV 1.2.1. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny zgodny z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.04.92.881 określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Służewiec w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają dokumentacje projektowo techniczne - stanowiące Rozdział VI SIWZ, przedmiary robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Rozdział V SIWZ, decyzja Nr 397 2010 z dnia 25.06.2010r. stanowiąca Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Uzupełnienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonywane zgodnie z 5.1. Projektami adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z ociepleniem ściany zachodniej i południowej, autorstwa Konsorcjum Studio PLUM Spółka Cywilna Piotr Pleskot, Noemi Mezei ul. Meksykańska 8 m 92 03-948 Warszawa RAB Zespół Usług Projektowych Andrzej i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 8D 16 02-737 Warszawa, wykonanymi w sierpniu 2009 r. Części opracowania - PT Architektury - PT Konstrukcji - PT Instalacji Centralnego Ogrzewania - PT Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej - PT Instalacji Wentylacji Mechanicznej - PT Instalacji Wodno - Kanalizacyjnej stanowiącymi Rozdział VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5.2. przedmiarami robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej , które stanowią Rozdział IV siwz, 5.3. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu adaptacji pomieszczeń usługowych na parterze budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie na pomieszczenia biurowe wraz z dociepleniem ściany zachodniej i południowej, opracowanymi w sierpniu 2009r. przez Konsorcjum Studio PLUM Spółkę Cywilną Piotr Pleskot, Noemi Mezei ul. Meksykańska 8 m 92 03-948 Warszawa , RAB Zespół Usług Projektowych Andrzej i Bogumiła Rzepeccy ul. Niedźwiedzia 8D 16 02-737 Warszawa, Części opracowania - STWiOR dotycząca Instalacji Elektrycznej i Teletechnicznej - STWiOR dotyczaca Konstrukcji - STWiOR dotycząca Architektury - STWiOR dotycząca Instalacji wentylacji mechanicznej, Instalacji c. o., Instalacji wod. kan. stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.4. decyzją Nr 397 2010 z dnia 25.06.2010r. stanowiącą Rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.5. Uzupełnieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącym Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.6. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 5.7. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 5.8. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.9. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.9.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym 5.9.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, o którym mowa w ust. 6. 5.9.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 5.9.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 5.9.1.4.w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 5.9.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 3.5.9.1.1., SIWZ a także, jeżeli w następstwie wydłużonych wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 5.9.1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) 5.9.1.7. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia 5.9.1.8.ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 5.9.1.9. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 5.9.1.10.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom 5.9.1.11.zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia 5.9.1.12.zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (4 STWiOR), stanowiących Rozdział V SIWZ, dokumentacji projektowej ( 6 PT) -stanowiącej Rozdział VI SIWZ, przedmiarach robót (5 szt.) - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca, uzupełnieniu do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącym Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 6.1. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny zgodny z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.04.92.881 określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. 6.2. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z wywietrznikiem muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), ponadto dostosowane odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzupełnienia do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącego Rozdział VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. prowadzenia dziennika budowy (prac), dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 150.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 7.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 7.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 3 lata oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót. 10. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2010 r. wynoszącej dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 31,86 PLN , sanitarnych Rbrutto= 30,06 PLN, elektrycznych: Rbrutto= 28,31 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 11. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2010 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 9,4 %, sanitarnych Wkz = 7,8 %, elektrycznych Wkz = 6,8 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny warszawskie - bez kosztów zakupu - publikowane przez Sekocenbud w II kwartale 2010 r., przy czym suma cen materiałów (bez podatku VAT i kosztów zakupu) nie może być wyższa niż 189.176,13zł. 13. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w II kwartale 2010 r., przy czym suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) nie może być wyższa niż 4.550,72zł. 14. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 15.09.2010 r. do godz. 1000.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach