Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-082 Karniowice, Osiedlowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 851 107 , fax. 122 851107
- Data zamieszczenia: 2020-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
Osiedlowa 9
32-082 Karniowice, woj. małopolskie
tel. 122 851 107, fax. 122 851107
REGON: 35690063000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji holu na parterze i pierwszym piętrze w budynku biurowym Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji holu na parterze i pierwszym piętrze w budynku biurowym Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, ul. Osiedlowa 9. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności : a) Demontaż zbędnych elementów aktualnej zabudowy (drzwi, boazerie, gabloty) b) Wyrównanie podłogi- wylewka c) Oczyszczenie ścian- płyty Gips-Karton do wyrównania oraz na przedścianki d) Ukrycie rur w zabudowach e) Doprowadzenie prądu do zabudów z oświetleniem led, na bazie istniejącej instalacji f) Wyklejenie cegły g) Ułożenie podłogi i listew przypodłogowych h) Malowanie ścian i sufitu i) Wykonanie bocznych ścianek słupów j) Wykonanie gablot i półek k) Wykonanie napisu i logo MODR l) Wymiana drzwi (2 sztuki typ EI60). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest we Wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ oraz w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB), stanowiącymi zał. nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli dotyczy). 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowanie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. ( jeżeli dotyczy ). 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ); 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 2.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ) 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – sekretariat, pokój 103). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA W MIEJSCOWOŚCI MSZANA DOLNA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CZĘŚCI BUDYNKU - WYKONANIE WINDY WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-06-28