Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Grotowej 11 w Bielsku-Białej na potrzeby Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała – etap I”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku przy ul. Grotowej 11 w Bielsku-Białej na potrzeby Centrum Edukacji Ekologicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała – etap I”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej: a) dla robót wymagających pozwolenia na budowę – sporządzenie pełnobranżowych projektów budowlanych, wraz z wszystkimi wymaganymi opracowaniami, badaniami, ekspertyzami, opiniami, decyzjami itp., w tym uzyskanie postanowienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym Załączniki nr 11 do SIWZ) oraz przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę; b) dla pozostałych robót – sporządzenie pełnobranżowych projektów budowlanych, wraz z wszystkimi wymaganymi opracowaniami, badaniami, ekspertyzami, opiniami, decyzjami itp., w tym uzyskanie postanowienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym Załączniki nr 11 do SIWZ) oraz przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o zgłoszenie robót budowlanych niewymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (kompleksowa rewitalizacja zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem); c) sporządzenie pełnobranżowych projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; – zwanych dalej „Dokumentacją”; 2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną Dokumentację: a) wykonanie wszelkich robót budowlanych w adoptowanym budynku, wraz z przebudową dawnej sali gimnastycznej na sale konferencyjną i multimedialno-wystawienniczą, budowę szybu windowego i klatki schodowej; b) zagospodarowanie terenu, w tym rozbiórkę wszystkich zbędnych elementów zagospodarowania terenu i małej architektury, budowę parkingu dla samochodów osobowych, drogi wewnętrznej, ciągów komunikacji pieszej, ścieżek edukacyjnych, budowę i przebudowę elementów uzbrojenia terenu (przyłączy), budowę elementów małej architektury; c) przygotowanie wniosku i skompletowanie załączników do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz instrukcji obsługi i konserwacji wszystkich systemów i urządzeń dla obiektu (adaptowanego budynku), dokonywanie przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi; 3) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót objętych Dokumentacją. Zamówienie nie obejmuje zakupu wyposażenia meblowego określonego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zostały określone przez zamawiającego w Części VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Wycena zamówienia (w oryginale); 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), zgodnie z Częścią III pkt 14 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty; 4. Potwierdzenie wniesienia wadium; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia); 6. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 7. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 8. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-05-08 - Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07