Przetargi.pl
WYKONANIE ADAPTACJI BUDYNKU PO STACJI TRAFO NA POMIESZCZENIA BIUROWE ORAZ ZABUDOWA, Z PRZEZNACZENIEM NA BIURA, PODCIENI PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKU BIUROWEGO STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OŻAROWIE MAZOWIECKIM PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 129/133 W O

Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 129/133
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7337212 , fax. 022 7337212
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego
    ul. Poznańska 129/133
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7337212, fax. 022 7337212
    REGON: 01327211600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ADAPTACJI BUDYNKU PO STACJI TRAFO NA POMIESZCZENIA BIUROWE ORAZ ZABUDOWA, Z PRZEZNACZENIEM NA BIURA, PODCIENI PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKU BIUROWEGO STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W OŻAROWIE MAZOWIECKIM PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 129/133 W O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie adaptacji budynku po stacji trafo na pomieszczenia biurowe oraz zabudowa, z przeznaczeniem na biura, podcieni przylegających do budynku Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego w oparciu o istniejący projekt. Powierzchnia zabudowy: - powie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wymagane w wysokości 25.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się wykonawców, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 2. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie oraz posiadają aktualne zaświadczenie o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę). 3. Zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania o podobnej charakterystyce. 4. Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do wniosku wykazu i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty te były wykonane należycie. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach niżej wymienionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. : a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 3. Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika. Winno ono określać w szczególności: a) przedmiot postępowania, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) wykonawcę-pełnomocnika, d) zakres umocowania pełnomocnika, e) zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodny z art. 141 ustawy pzp. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) według zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzący konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy pzp poprzez złożenie dokumentów w punkcie 1 i 2. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp ( tj. posiadania posiadanych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego ) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełniania wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców, na podstawie złożonych przez nich dokumentów ( jeśli dotyczy wykonawcy ). 4. Uprawnienia budowlane pracowników którymi dysponuje wykonawca, odpowiadające wymogom ustawy Prawo budowlane oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności właściwej izby samorządu zawodowego (wydanego przez izbę) 5. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania wniosku, zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, zawierający : a) określenie zadania, b) miejsce wykonania, c) podmiot zlecający zadanie, d) wartość zadania, e) okres jego wykonania, f) datę zakończenia realizacji zadania, g) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/wym. zadań (referencje lub protokoły odbioru końcowego). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania inwestycyjne o podobnej charakterystyce. Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do oferty wykazu i przedłożonych dokumentów, że roboty te były wykonane należycie. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oferta oraz załączniki do niej sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwo (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do oferty). Miejsca naniesienia poprawek treści wniosków lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione). Złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 latach robót budowlanych o podobnej charakterystyce
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną