Przetargi.pl
Wykonanie Przebudowy i remontu świetlicy wiejskiej (Gminnego Ośrodka Kultury) w Lipinkach Łużyckich.

Urząd Gminy Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9/1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3626230 , fax. 068 3626241
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
    ul. Główna 9/1 9/1
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 068 3626230, fax. 068 3626241
    REGON: 97077062300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Przebudowy i remontu świetlicy wiejskiej (Gminnego Ośrodka Kultury) w Lipinkach Łużyckich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przebudowy i remontu świetlicy wiejskiej w Lipinkach Łużyckich obejmuje wykonanie nadbudowy nad istniejącym tarasem, dostosowania obiektu do korzystania przez osoby niepełnosprawne poprzez zmianę usytuowania wejścia do budynku i wyburzenie istniejącej rampy od strony ul. Głównej i wykonanie podjazdu od strony zaplecza. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z odprowadzeniem do istniejącego zbiornika bezodpływowego ,wymianę przyłącza wodociągowego Poza zmianami w konstrukcji budynku wprowadza się ulepszenia techniczne takie jak: - wymiana łącznie z podłożem istniejących posadzek i wykonanie nowych w pomieszczeniach modernizowanych - przygotowalnia posiłków, sanitariaty - wymiana klepek parkietu z ew. miejscową naprawą podłoża w sali widowiskowej - wykonanie nowych tynków wewnętrznych w sali widowiskowej ściana i sufit - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej - w miejsce dotychczas nie wymienionej i w miejsce nowych otworów lub otworów przebudowanych - osuszenie istniejących ścian zewnętrznych i wprowadzenie izolacji p. wilgociowych za pomocą elektroiniekcji - wykonanie nowych izolacji pionowych - ocieplenie stropodachu wełną mineralną na całym obiekcie. - Ocieplenie nadbudowanej części budynku styropianem w technologii lekkiej mokrej wraz tynkami strukturalnymi - wykonanie nowej instalacji wod-kan, elektrycznej, alarmowej, oświetlenia awaryjnego - wykonanie nowej opaski obwiedniowej odprowadzającej wody opadowe od budynku - osłona pojemników na odpady stale z cegły pełnej klinkierowej. Ściana ażurowa bez zadaszenia. Osłona usytuowana obok parkingu w pobliżu wjazdu od strony ul. Spacerowej. - Drogi i chodniki dojście piesze do budynku oraz alejki w części zielonej z kostki betonowej - polbruku kolorowego. Parking utwardzony kostką typu polbruk przy ogrodzeniu z dz. nr 472 - Ławki i pojemniki na odpady stałe w części zielonej przy alejkach rekreacyjnych. Ławki konstrukcji z tworzywa sztucznego lub stopów żeliwa bez oparcia. Pojemniki metalowe na wsporniku z kształtownika walcowanego. Elementy małej architektury zakotwione w gruncie. Ponadto w ramach zamówienia należy dokonać wyposażenia pomieszczeń kuchennych w niezbędny sprzęt - zgodnie ze specyfikacją załączoną do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 20.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o podobnym zakresie i charakterze i wartości co najmniej 1.000.000,- zł brutto każda 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN. 1.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1.3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy należy przedłożyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o podobnym zakresie i charakterze i wartości co najmniej 1.000.000,- zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2)Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, uczestniczących w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temet ich zakresu obowiązków jakie będą im powierzone przy realizacji zamówienia -z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie , instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające aktualny wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach