Przetargi.pl
Wykonanie: A. Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie oraz B. Wykonanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na obszar Natura 2000 - Wisła Śmiała.

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie: A. Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie oraz B. Wykonanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na obszar Natura 2000 - Wisła Śmiała.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu następujących opracowań: A. RAPORTU O ODDZIAŁYWANIU PRZEDSIĘWZIĘCIA NA ŚRODOWISKO W CELU UZYSKANIA DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PROJEKTU: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego /w Gdańsku/ Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie B. RAPORTU O ODDZIAŁYWANIU PRZEDSIĘWZIĘCIA NA OBSZAR NATURA 2000 dla zadania: Wykonanie toru wodnego na odcinku od Kanału Płonie na Martwej Wiśle do ujścia Wisły Śmiałej do Bałtyku - z uwzględnieniem skumulowanego oddziaływania planowanych inwestycji. Opracowania należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentację zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym III część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713134009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferte nalezy zabezpieczyc wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług związanych z wykonaniem Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, z tym, że przynajmniej jeden opracowany Raport musi być na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. b) dysponować osobami, z następującymi kwalifikacjami: A. specjalista z zakresu ochrony przyrody, wykształcenie wyższe nauk biologicznych Wymagane doświadczenie - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe oraz udział w przygotowaniu 2 dokumentacji z zakresu inwentaryzacji przyrodniczych, określenia występujących gatunków chronionych lub 2 publikacji naukowych z dziedziny ochrony przyrody (jako autor lub współautor). B. specjalista z zakresu ichtiologii, wykształcenie wyższe (biologia/ichtiologia) Wymagane doświadczenie - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe oraz udział w przygotowaniu co najmniej 2 dokumentacji w zakresie inwentaryzacji występowania ryb i określenia ich wędrówek oraz miejsc tarła. C. specjalista z zakresu ornitologii, wykształcenie wyższe nauk biologicznych Wymagane doświadczenie - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe oraz udział w przygotowaniu co najmniej 2 dokumentacji w zakresie inwentaryzacji występowania ptaków i określenia ich wędrówek oraz miejsc lęgowych. D. specjalista z zakresu hydrologii, wykształcenie wyższe związane z hydrologią Wymagane doświadczenie - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe oraz udział w przygotowaniu co najmniej 1 dokumentacji, której przedmiotem był również wpływ na hydrologię środowiska. E. specjalista z zakresu hydrotechniki, wykształcenie wyższe techniczne Minimalne doświadczenie - minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe oraz udział w przygotowaniu co najmniej 1 projektu budowli hydrotechnicznej takiej jak nabrzeża, falochrony, tory wodne. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do niniejszej IDW), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej IDW) lub pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawcy posiadający dokumenty w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach