Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5/104
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3366126, 3366157 , fax. 022 3366192
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5/104 5/104
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3366126, 3366157, fax. 022 3366192
REGON: 01254763400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie 5-cio letniej okresowej kontroli technicznej obiektów budowlanych w nieruchomościach stanowiących 100% własności m. st. Warszawy, Administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr: 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16 wraz z otoczeniem (zieleń, infrastruktura techniczna i in.) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie 5-cio letniej okresowej kontroli technicznej obiektów budowlanych w nieruchomościach stanowiących 100% własności m. st. Warszawy, Administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr: 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16 wraz z otoczeniem (zieleń, infrastruktura techniczna i in.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ?Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane należycie - wskazanie osób przewidzianych do realizacji zamówienia - dokumenty osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień 3) wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ?Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane należycie - wskazanie osób przewidzianych do realizacji zamówienia - dokumenty osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień 3) wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie gwarancji dla urządzeń typu UTM
Dodano: 2016-07-22 - Realizacja postanowień Konwencji o zakazie prowadzenia badań, produkcji, składowania i użycia broni chemicznej oraz o zniszczeniu jej zapasów
Dodano: 2016-06-15 - OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH, PRÓB I SPEKTAKLI REPERTUAROWYCH I POZAREPERTUAROWYCH ORAZ PRAC TECHNICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA
Dodano: 2016-03-31 - OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH, PRÓB I SPEKTAKLI REPERTUAROWYCH ORAZ PRAC TECHNICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA
Dodano: 2015-06-29 - Prace związane z realizacją postanowień Konwencji o zakazie prowadzenia badań, produkcji, składowania i użycia broni chemicznej oraz o zniszczeniu jej zapasów
Dodano: 2015-05-25 - OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH, PRÓB I SPEKTAKLI REPERTUAROWYCH ORAZ PRAC TECHNICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA
Dodano: 2014-09-04 - Wykonanie informatyzacji zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Radomiu
Dodano: 2014-08-22 - kontrola stanu technicznego (przeglądy 5-cio letnie) budynków stanowiących 100 % własności m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście
Dodano: 2014-06-24 - Prace związane z realizacją postanowień Konwencji o zakazie prowadzenia badań, produkcji, składowania i użycia broni chemicznej oraz o zniszczeniu jej zapasów
Dodano: 2014-06-06 - kontrola stanu technicznego (przeglądy 5-cio letnie) budynków stanowiących 100 % własności m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście
Dodano: 2014-06-05