Przetargi.pl
Wykonanie 50 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych dla ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego, środków budżetu Unii Europejskiej

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 50 operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych dla ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego, środków budżetu Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na oszacowaniu wartości nieruchomości gruntowej na potrzeby opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r., Nr 102, poz.651), dla 50 nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego, położonych na terenie miasta Lublin. 2.Operat szacunkowy nieruchomości ma obejmować wycenę nieruchomości uwzględniając jej wartość przed wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej oraz wartość po ich wybudowaniu zgodnie z art.146 cytowanej wyżej ustawy, § 40 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r, Nr 207, poz.2109 ze zm), standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych opracowanymi przez PFSRM oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.Wykonawca ma obowiązek gromadzenia we własnym zakresie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Operaty szacunkowe sporządzone w formie opinii poza spełnieniem wymogów wynikających z przepisów dot. szacowania nieruchomości winny zawierać: badania hipoteczne z ksiąg wieczystych, wypisy z ewidencji gruntów, przeznaczenie nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego, protokół oględzin po uprzednim zawiadomieniu stron o czynności, szczegółowy opis nieruchomości w tym istniejącą infrastrukturę, potwierdzoną dokumentacją fotograficzną wg stanu na dzień określony w przepisach mających zastosowanie do danej wyceny. 5.Protokół z oględzin nieruchomości winien być podpisany przez właścicieli nieruchomości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych, a w przypadku odwołań od decyzji, do uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym toczącym się w przedmiotowych sprawach przed organami odwoławczymi. 7.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, w ramach wynagrodzenia umownego, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia przez okres kolejnych 6 miesięcy, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art.156 ust.4 ustawy z dnia 21.08.1997r o gospodarce nieruchomościami - Dz. U. z 2010, Nr 102, poz.651 z późn. zm.). 8.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, w ramach wynagrodzenia umownego, do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego, w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art.156 ust.3 ustawy z dnia 21.08.1997r o gospodarce nieruchomościami - Dz. U. z 2010, Nr 102, poz.651 z późn. zm.). 9.Operat szacunkowy dla każdej nieruchomości winien być wykonany w dwu egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach